Password veranderen niet mogelijk

Pagina: 1
Acties:

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-02 07:21
Ik heb gisteren mezelf een nieuw password laten sturen voor de frontpage. Met de bijgestuurde link kan ik dat dan direct wijzigen. Als ik de link volg krijg ik echter de error: Pech! Er is een beveiligingsprobleem opgetreden.
Zit er bij mij iets fout of moet er aan jullie kant iets gebeuren?

edit: bij Profiel wijzigen is het me ondertussen al gelukt, maar toch.

[ Voor 12% gewijzigd door Mon op 08-07-2004 09:57 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als het probleem aan de kant van Tweakers.net lag dan zouden niet veel mensen kunnen inloggen, password opvragen en hun profiel wijzigen. Ook zou ik altijd het rijtje afgaan dat vermeld wordt in Frontpage Algemeen - FAQ onder het kopje 'Inlogproblemen'. Het zou ook handig zijn als je een link geeft naar je galleypage, username of mailadres. Nu is het voor ons gissen wie jij bent.

• Mon
In de FAQ staat niets wat van toepassing kan zijn voor zover ik weet.
Username op de frontpage is: Mon
Mail: won@home.nl

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:32

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ik zie geen enkele activiteit vanaf je IP-adres op de Frontpage. Geen poging tot het opvragen van een nieuw password of opnieuw proberen in te loggen.
edit: bij Profiel wijzigen is het me ondertussen al gelukt, maar toch.
:?
Je weet dat de Frontpage gescheiden is van GoT en dat je via http://www.tweakers.net/ext/login/?location=/ op de Frontpage moet inloggen.

• Mon
Ik zat op dat moment bij een vriend waar ik het eens met IE geprobeerd heb. Mijn ip is het 82.75 geval.
Ik weet dat de FP en GoT gescheiden zijn qua accounts. Wat ik wilde doen is inloggen op de FP zodat ik V&A kon gebruiken. Dit lukt nu dus wel, maar die wijzig-je-password link niet.

Nou ja misschien is het wel een geval van laat maar zitten. Wel raar dat er niemand anders last heeft van dit probleem.