Ik heb een probleem met Norton Ghost 2003. Vanuit Windows heb ik opdracht gegeven om een image te laten maken van de eerste partitie op de eerste schijf. Ik gebruik eigenlijk alleen PATA schijven, de SATA schijf die erbij hangt gebruik ik momenteel niet (die is dan ook ontkoppeld). Het systeem reboot en start op in PC-DOS (vanaf de virtual partition?) om daar de opdracht uit te voeren. Bij het starten van ghost loopt het systeem echter vast (blauw Ghost venster met zandloper), en na een paar drukken op het toetsenbord krijg ik "stack overflow" te zien waarna er niet meer wordt gereageerd en er dus een reset nodig is. Dit blijft zich herhalen, wat ik ook probeer.
Ik heb een Asus P4C800 moederbord met een promise SATA controller, blijkbaar heeft dat ermee te maken (Ghost probleem met P4P800 en Ghosten enz op Sata schijven?), maar het uitschakelen van SATA in de bios wil ook niet helpen.
edit:
Dit komt uit de Help file van Norton Ghost 2003:
/edit
Ik wil ghost proberen te starten met de -FNI switch, maar hoe doe ik dat in deze omgeving? (ghost vanaf virtual partitie) Kan ik daarvoor een tekstbestandje op die virtual partitie aanpassen oid?
Of hoe zorg ik ervoor dat PC-DOS en ghost niet meer vanzelf booten? Ik wil weer naar Windows.
Ik heb een Asus P4C800 moederbord met een promise SATA controller, blijkbaar heeft dat ermee te maken (Ghost probleem met P4P800 en Ghosten enz op Sata schijven?), maar het uitschakelen van SATA in de bios wil ook niet helpen.
edit:
Dit komt uit de Help file van Norton Ghost 2003:
Maar ook GHREBOOT loopt vast en geeft een stack overflow...Restarting your computer from the Virtual Partition
To restart your computer back into Windows from the Virtual Partition you must run the Ghreboot executable.
You may also need to run Ghreboot if a task has failed and your computer is left in the Virtual Partition.
/edit
Ik wil ghost proberen te starten met de -FNI switch, maar hoe doe ik dat in deze omgeving? (ghost vanaf virtual partitie) Kan ik daarvoor een tekstbestandje op die virtual partitie aanpassen oid?
Of hoe zorg ik ervoor dat PC-DOS en ghost niet meer vanzelf booten? Ik wil weer naar Windows.
[ Voor 22% gewijzigd door Pacjack op 08-07-2004 16:06 ]