Hallo!
Sinds kort ben ik de trotst eigenaar van een Toshiba Satellite Pro S10 notebook (16:9 notebook). Het valt me echter op dat sommige spellen en DVD's (welke ik zonder probleem kan bekijken op mijn "oude" desktop) haperen en "lags" vertonen tijdens het spelen / bekijken.
Ik heb uiteraard de search er op na geslagen en elke vorm die aangeboden werd nagelopen. Even resumerend:
Specs:
- PENTIUM IV 3 ghz
- 512 MB DDR
- 64mb GeForce FX Go5600 (onboard, PCI volgens mij)
- RealTek AC97 audio (volgens mij ook weer onboard)
Wat heb ik gedaan?
- Cleane install WinXP home
- laatste detonators van de Toshiba site gehaald
(geen oplossing)
- laatste detonators van de NVIDIA site gehaald
(geen oplossing)
- SP1 en een paar andere updates geinstalleerd
- VSync / anti aliasing getoggled
(geen oplossing)
- DirectX9b gedowned van Microsoft
(geen oplossing)
- RealTek drivers gedowned en hardware versnelling aan/uit gezet
(geen oplossing)
- Googled till i dropped!
Ik weet het dus even niet meer... Ik weet dat GTA: Vice City altijd prima heeft gedraaid op mijn "oude desktop" (amd 1,2 ghz / 512 mb / Geforce 2MX 32 mb), maar dus niet soepel wil op mn laptop. Hetzelfde geld voor het kijken van DVD's en voor het eerder vandaag aangeschafte PES3
Zelfs op 640x480 met details LOW hapert ie!
Weet iemand iets?
Sinds kort ben ik de trotst eigenaar van een Toshiba Satellite Pro S10 notebook (16:9 notebook). Het valt me echter op dat sommige spellen en DVD's (welke ik zonder probleem kan bekijken op mijn "oude" desktop) haperen en "lags" vertonen tijdens het spelen / bekijken.
Ik heb uiteraard de search er op na geslagen en elke vorm die aangeboden werd nagelopen. Even resumerend:
Specs:
- PENTIUM IV 3 ghz
- 512 MB DDR
- 64mb GeForce FX Go5600 (onboard, PCI volgens mij)
- RealTek AC97 audio (volgens mij ook weer onboard)
Wat heb ik gedaan?
- Cleane install WinXP home
- laatste detonators van de Toshiba site gehaald
(geen oplossing)
- laatste detonators van de NVIDIA site gehaald
(geen oplossing)
- SP1 en een paar andere updates geinstalleerd
- VSync / anti aliasing getoggled
(geen oplossing)
- DirectX9b gedowned van Microsoft
(geen oplossing)
- RealTek drivers gedowned en hardware versnelling aan/uit gezet
(geen oplossing)
- Googled till i dropped!
Ik weet het dus even niet meer... Ik weet dat GTA: Vice City altijd prima heeft gedraaid op mijn "oude desktop" (amd 1,2 ghz / 512 mb / Geforce 2MX 32 mb), maar dus niet soepel wil op mn laptop. Hetzelfde geld voor het kijken van DVD's en voor het eerder vandaag aangeschafte PES3
Zelfs op 640x480 met details LOW hapert ie!
Weet iemand iets?