In de hoop de meeste problemen met mijn iBookje weg te nemen zodat ik niet terug hoef te stappen op een windows lappie open ik dit topic. 
Sinds dat ik mijn mac heb heb ik een soort van lag als ik het scrollwiel van mijn externe muis(Microsoft Intellimouse wireless explorer; ik kan de woorden verkeerd om hebben, ik heb geen zin om nog eens achter de kast te duiken
) gebruik. Eerst dacht ik dat het hoorde en probeerde er mee te leven totdat ik merkte dat ik het probleem in alle applicaties had, behalve in Safari. Als ik in Safari een paar slingers heen en terug geef dan stopt het scrollen keurig als ik stop met scrollen (duh
), maar in andere applicaties zoals Mozilla Firefox, Microsoft Word, enz. blijft het heen en weer scrollen nog een paar seconden voort duren.
Nu hoop ik dat het een bekend probleem is met een simpel antwoord zodat ik weer fijn kan klooien met verschillende browsers (ik ben vreemd hoor ik zo nu en dan, hoe zou dat toch komen?
) en andere applicaties. Heeft iemand het verlossende (ant)woord?
Ik heb een iBook G4 933 Mhz met 640 MB ram met OS X 10.3.3.
Sinds dat ik mijn mac heb heb ik een soort van lag als ik het scrollwiel van mijn externe muis(Microsoft Intellimouse wireless explorer; ik kan de woorden verkeerd om hebben, ik heb geen zin om nog eens achter de kast te duiken
Nu hoop ik dat het een bekend probleem is met een simpel antwoord zodat ik weer fijn kan klooien met verschillende browsers (ik ben vreemd hoor ik zo nu en dan, hoe zou dat toch komen?
Ik heb een iBook G4 933 Mhz met 640 MB ram met OS X 10.3.3.