Catalyst 4.7, Temp AA-optie niet aanwezig

Pagina: 1
Acties:

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-08 14:24
Hallo,

Sinds een paar uur geleden is de nieuwe Catalyst 4.7 uitgebracht :). Deze heeft volgens de release notes de optie Temporal Anti-Aliasing :9. Helaas is bij mij de optie niet beschikbaar ;(. In de release notes staat niet dat deze feature alleen op X800-reeks werkt |:(. Ik heb een Asus Radeon 9800 XT. Wie heeft deze feature wel werken op een R3X0-kaart, zonder enige registry hack te hoeven uitvoeren :?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-08 23:47

Nik

Kijk hier: [rml]CJ in "[ Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic ..."[/rml]

Beetje onnuttig om daar zo een topic voor te openen...

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-08 14:24
Bedankt :) , alleen weet ik nog steeds niet hoe ik deze optie beschikbaar krijg ;(.

• Nik

Nik

Staat ook uitgelegd in het topic, en probeer de search eens! Zelfs op tweakers.net staat er een compleet atrikel over. Er is ook een tooltje voor, genaamd Ray Adams ATI Tray Tools. Hoef je niet zo te klooien:

meuktracker: ATi Tray Tools 1.0.0.338

versie 1.0.0.338 is de laatste dacht ik (http://www.radeon2.ru/atitray/)

Ik gebruik het tooltje al een hele tijd en het werkt SUPER goed! veel plezier met TAA!

_/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Nik op 08-07-2004 00:05 ]

Verwijderd

proller schreef op 07 juli 2004 @ 23:54:
Kijk hier: [rml]CJ in "[ Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic ..."[/rml]

Beetje onnuttig om daar zo een topic voor te openen...
Ik heb een 9700 pro bba maar ik zie het ook nergens staan in het 3d tab blad ik weet ook wel dat er externe proggie's zijn die het aan kunnen zetten maar waar het mij omgaat het zit nu ook in de control panel maar hoe en waar zet je het aan

• Nik

Nik

Het zit er dus niet in. Of heel goed verstopt onder een klein knopje wat nog kleiner is dan een pixel van je beeldscherm, waardoor we het niet zien. Ik denk dat de release notes niet helemaal lekker zijn. of ik ben scheel (kan ook).

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-08 09:52

Upke dupke

Oompa Loompa

Ik heb het ook niet. Ik draai Windows XP en heb een Radeon 9800 PRO. Het zou er in moeten zitten.

• Nik

Nik

Volgens mij zijn we er nu wel over uit dat het er niet in zit (wel via de regtweak trouwens :) ).

Misschien beter als we verder gaan in [rml]CJ in "[ Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic ..."[/rml] ???

Want om nu een topic te maken en te discussieren of het er wel of niet in zit is een beetje overbodig lijkt mij.
Pagina: 1