Toon posts:

MMS, GPRS en WAP met Nokia 6230 en KPN MobielPlus

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zojuist een Nokia 6230 aangeschaft in combinatie met KPN MobielPlus. Daar heb ik dus een probleem mee. Ik heb bij Nokia de instellingen voor MMS van KPN laten versturen en ingesteld op mijn telefoon. Het vreemde is dat ik geen MMS kan versturen via dit netwerk maar ik kan er wel ineens mee wappen. Ik snap hier niets van. Zowel de site van KPN als de klantenservice weten geen goed antwoord te geven dus heeft iemand het zelfde probleem (gehad) en weet iemand een oplossing??

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg overigens de foutmelding dat het verzenden mislukt is en ik weet niet of de mislukte mms van mijn bundel wordt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Dubbel posten, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo dubbel posten? Ik heb hem inderdaad hier en in het 6230 forum gezet omdat ik niet wist in welke ik hem MOEST zetten. Excuses :? ... ik wil alleen zsm een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.nokia.com dan instellingen laten versturen weet je zeker dat je de goeie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-10 13:15

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 12:05:
Hoezo dubbel posten? Ik heb hem inderdaad hier en in het 6230 forum gezet omdat ik niet wist in welke ik hem MOEST zetten. Excuses :? ... ik wil alleen zsm een oplossing
Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done
Eén plek is echt genoeg, als je niet weet waar het moet dan kies je er gewoon één; geen van beiden is 'fout', maar het 6230 topic (een forum is wat anders, GoT is een forum met allerlei subfora, je zit nu in het subforum I&T) heeft de voorkeur. Daarom doe ik dit topic (ook wel thread genoemd :P) dicht en laat ik je vraag in het 6230 topic staan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.