Ik heb Windows XP Pro en als ik gewoon zelf achter de pc zit en spelletjes speel of gewoon aan het internetten ben, dan is er niks aan de hand, maar zodra ik de pc een paar uurtjes alleen laat, dan is ie helemaal vast gelopen. Ik heb geen idee waar het aan ligt, alleen wat me wel opvalt is dat mn usb-stickje van het draadloze netwerk er helemaal mee gestopt is als de pc is vastgelopen. Iemand een idee of dit het kan zijn?
Tjah.. dat kunnen wij moeilijk beoordelen hiervandaan natuurlijk. Post eens wat hardware specificaties; en kijk eens of hij wel blijft werken als je wat hardware eruit trekt. Vindt je nergens meldingen in je logboeken terug? Maak je gebruik van energiebeheer?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Specs:
Aopen AK77-600GN
AMD Athlon XP 2400+
256 MB Ram
350 Watt voeding
Liteon 52x32x52 CDRW
LG 48x16 DVD
Maxtor 160 GB SATA schijf+Koeler
Het enige wat ik van het energiebeheer gebruik is dat het beeldscherm na 20 minuten op standby gaat. En waar zou ik die logboeken kunnen vinden?
Ik zal nog even kijken of ie wel blijft werken zonder dat usb-stickje. In ieder geval alvast bedankt
Aopen AK77-600GN
AMD Athlon XP 2400+
256 MB Ram
350 Watt voeding
Liteon 52x32x52 CDRW
LG 48x16 DVD
Maxtor 160 GB SATA schijf+Koeler
Het enige wat ik van het energiebeheer gebruik is dat het beeldscherm na 20 minuten op standby gaat. En waar zou ik die logboeken kunnen vinden?
Ik zal nog even kijken of ie wel blijft werken zonder dat usb-stickje. In ieder geval alvast bedankt
Logboeken vind je onder config.scherm > administrative tools (systeembeheer) > event viewer.
Ik heb gekeken bij die logboeken, maar kan er niks vinden, iemand nog een andere oplossing voor het probleem of iemand die er zelf ervaring mee heeft?
Iedereen bedankt voor het helpen, maar volgens mij heb ik de oplossing gevonden, een patch van Microsoft voor de USB 2.0
Sorry, ik dacht dat het klaar was, maar het bleek dat mn broertje mn pc opnieuw had opgestart en dus wel gewoon was vastgelopen
Sorry, ik dacht dat het klaar was, maar het bleek dat mn broertje mn pc opnieuw had opgestart en dus wel gewoon was vastgelopen
[ Voor 36% gewijzigd door cryonic90 op 21-07-2004 23:13 ]
Verwijderd
geen problemen met energiebeheer? dat ie automatisch na een bepaalde tijd dingen uitschakeld?
Nee, dat helemaal niet meer, het beeldscherm ook niet meerVerwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 16:21:
geen problemen met energiebeheer? dat ie automatisch na een bepaalde tijd dingen uitschakeld?
Pagina: 1