Toon posts:

[google]Website wel te vinden door anderen, niet door mij!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag:
ik heb laatst mn website aangemeld bij Google. Na een paar dagen zag ik op mn bezoekersstatistieken dat de googlebot 15 is langs gekomen. De site is dus geindexeerd.
Sinds die tijd zie ik ook mensen die op mijn site komen met referrer Google. Ook kan ik zien met wel zoekwoord ze mijn site hebben gevonden. Mooi!
Het enige gekke is nu dat als ik zelf met dat keyword zoek, ik in de hele lijst alles behalve mijn eigen site vind!! Heel raar! Wordt mijn eigen site er bij mijn ip uit gefilterd ofzo??
En nee, het is geen wereldramp, maar ik wil graag zien hoe ik te vinden ben met Google.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 12:27
Als je nu precies de refererlink gebruikt waar anderen je _wel_ mee vinden. Kom je dan _wel_ je site tegen?

Mensen zoeken in andere landen / hebben een filter / zitten op een andere pagina / etc.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
TRON schreef op 07 juli 2004 @ 22:45:
Als je nu precies de refererlink gebruikt waar anderen je _wel_ mee vinden. Kom je dan _wel_ je site tegen?

Mensen zoeken in andere landen / hebben een filter / zitten op een andere pagina / etc.
Nee. Dat is precies het rare. In mijn statistieken vind ik precies de refferer link. Klik ik er zelf op, ben ik nergens te vinden!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Heb jij andere instellingen op Google dan? Heb je de google-toolbar geinstalleerd? Gooi je cookies eens weg.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 18:53

Bosmonster

*zucht*

Waarschijnlijk zoek jij automatisch met de nederlandse google.

Ga naar Google, settings en zet hem vast op Google.com/engels. Kun je ook direct het censuur filter uitzetten :P

Verwijderd

Ooit gehoord van de Google dance? Google gebruikt duizenden computers om de miljarden pagina's te indexeren. Sinds een tijd staat er ook een centrale in Zwitserland. In totaal zijn er, meen ik, 7 centrales op de hele wereld. Bij welke centrale jou request uitkomt is van tevoren niet bepaad. Alle zeven centrales zijn niet helemaal gesynchroniseerd, dat duurt een paar dagen.
Waarschijnlijk ligt het daaraan...

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Ik wist wel dat er meerdere servers zijn waar je op terecht kunt komen, maar dat je dat google-dance noemt had ik nog nooit van gehoord :P

• ericck
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-05 22:23
Probeer eens te zoeken via www2.google.com of www3.google.com, dan zoek je via een andere server.
Pagina: 1