Toon posts:

Geforce Aopen 6800 GT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,
Mijn vriend wil een Geforce Aopen 6800 GT kopen, alleen is mijn vraag op welke snelheid het ram loopt. Ik heb veel gelezen dat Aopen weleens langzamere ram geheugen gebruikt dan officieel door Nvidia gebruikt wordt. Ik heb gevonden dat de Nvidia versie een Samsung 2.0 ns geheugen gebruikt, alleen is mijn vraag nu op welke snelheid die van Aopen draait.

P.S. Is het beter om voor XFX videokaart te gaan of voor de Aopen?

Hopelijk schrijven jullie snel wat reacties, omdat mijn vriend een nieuwe videokaart nodig heeft voor zijn Lan die over 2 weken al begint...

Groeten.

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Volgens mij kun je beter effe naar Geforce 6800 topic kijken... ;) en ik zweer het.. mensen gaan zeuren nu omdat je onnodig een topic heeft gemaakt.. dus stel vraag effe daar ;)

Lucky Goldstar

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Verwijderd

Topicstarter
sorry, maar ik heb daar niet kunnen vinden over de Aopen, maar over andere kaarten.

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-08 20:54
Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 21:55:
sorry, maar ik heb daar niet kunnen vinden over de Aopen, maar over andere kaarten.
dan kun je er daar alsnog naar vragen, want daar zitten de experts ;)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Verwijderd

Topicstarter
laat maar mensen, heb mijn vraag daar gesteld, bedankt voor jullie hulp!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08 21:43
als je dan ook nog meteen het antwoord post 7(8)7

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou wel heel erg handig zijn, dan mij ff naar een ander topic te sturen waar het antwoord niet staat...

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 22:18:
Dat zou wel heel erg handig zijn, dan mij ff naar een ander topic te sturen waar het antwoord niet staat...
:? daar in dat topic is het antwoord toch gegeven?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, jammer genoeg niet.... er staat niet over de Aopen.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
En het kwam niet in je op om naar de site van Aopen te gaan?

Verwijderd

Topicstarter
Ben er al daar naartoe geweest, maar daar staat het ook niet...

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:41

Deathchant

Don't intend. Do!

de AOpen is gewoon de reference kaart van nvidia dacht ik

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• J0J0
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10-2025
mja momenteel toch allemaal dat samsung geheugen van 2,0 ns?

specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gelezen in sommige forums dat er bedrijven zijn die ook ( hynix of cyrix was het een van de 2 geloof ik ) goedkopere/langzamere geheugen gebruiken en daarom dacht ik dat misschien Aopen ook goedkoop geheugen gebruikt.

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 10:43:
Ben er al daar naartoe geweest, maar daar staat het ook niet...
Oh nee? En dit dan: http://www.aopen.nl/products/vga/#nVIDIAGeForce6800-GT

Even op het product klikken, en dan....

Lui zijn is ook een vak hoor :/

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ja het geheugen wordt er gewoon door die fabrikant opgeprikt. Ik ben al weer een tijd uit de roelatie wat betreft videokaarten maar vroeger (gf3 tijdperk) had bijvoorbeeld leadtek A merk geheugen. Dat is vaak het verschil tussen B merk en A merk kaarten; het geheugen, wat daardoor beter oc baar is en/of betere .ns heeft.

Natuurlijk is er weer onderling verschil tussen cooling en design. De ene gebruikt een plastic beleidingskapje zodat de warmte beter naar "buiten" begeleid wordt. De andere prikt er een heftigere cooler er op waardoor het ding beter coolt, maar waardoor hij ook meer herrie maakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Rody op 08-07-2004 15:23 ]

Verwijderd

Ding draait gewoon op 350 mhz voor de core en 1000 mhz voor geheugen.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.aopen.nl/products/vga/Aeolus6800GT-DV256.htm
Deze link bedoelde je RoamoR?
Ja ik heb hier al gekeken, alleen ik zie hier niet staan op welke snelheid/welk merk het geheugen loopt (met snelheid bedoel ik in nanoseconde-> ns). Dus het ligt niet aan mij dat ik hier een topic...

Kan het ook eraan liggen dat er niemand er behoefte eraan heeft om het te weten...behalve ik dan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 21:58 ]

• Roamor
  • Niet online
Je kunt een mailtje sturen naar aopen?

Of je kijkt naar de XFX website, of je daar wel die info kan vinden. Ik weet niet of je een referentiemodel wilt of niet, anders maakt het merk niet veel uit natuurlijk. :)

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-07 23:38
Ik weet wel dat er op de FX modellen van AOpen zelf plastic coolers zitten, dus ik zou voor de XFX gaan. Mijn coolertje op m'n XFX FX 5700 doet het perfect verder.

[ Voor 4% gewijzigd door Shaggy_NL op 08-07-2004 23:27 ]

Pagina: 1