Toon posts:

Muziek bijna alle nummers zijn brak

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een mp3 collectie van ±4000nummers
en ik had een oudere backup waarvan veel nummers doorelkaar zijn gehaalt, misschien wat lastig om uit teleggen maar bijvoorbeeld.

Je hebt het nummer Radio van The Corrs, hij begint de eerste 10 sec met The Corrs en ineens Heb je Tiesto er door heen en dan een een Ander vaag nummer.

Eigenlijk is zo wat me hele mp3 collectie vern**kt.

Hoe kan dit? is er een programma voor om dit te fixen want het waren ongeveer 200nummers die dit hadden maar voor mijn gevoel zijn er nu veeeel meer nummers naar de maan...

Hoe kan dit? en wat is een oplossing

(ik gebruik iTunes)

Alvast bedankt

Verwijderd

Hetzelfde heb ik ooit gehad met een paar nummers op mijn pc. Volgens mij was de oorzaak dat ik wat nummers had gekopieerd terwijl het RAM geheugen veel fouten had en vervangen moest worden. Dus misschien moet je het in die richting zoeken. Voor de Apple weet ik geen geheugentest programma, daar kunnen de apple-experts je misschien verder mee helpen. Het lijkt me vrij onmogelijk om de nummers weer te 'repareren'.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 21:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 21:47:
Hetzelfde heb ik ooit gehad met een paar nummers op mijn pc. Volgens mij was de oorzaak dat ik wat nummers had gekopieerd terwijl het RAM geheugen veel fouten had en vervangen moest worden. Dus misschien moet je het in die richting zoeken. Voor de Apple weet ik geen geheugentest programma, daar kunnen de apple-experts je misschien verder mee helpen. Het lijkt me vrij onmogelijk om de nummers weer te 'repareren'.
hmm het komt idd allemaal uit een windows bak... dat geheugen zit wel goed op de mac...

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Zijn de nummers nog wel goed op je Windows bak? Want als het aan je Windows bak zou liggen dan zouden die nummers daar dus ook fout moeten zijn.

kleurbleur.nl

Verwijderd

Topicstarter
Sage schreef op 12 juli 2004 @ 11:41:
Zijn de nummers nog wel goed op je Windows bak? Want als het aan je Windows bak zou liggen dan zouden die nummers daar dus ook fout moeten zijn.
Windows :? wat is dat :+ nee heb geen windows meer :P
maa rhet is al "opgelost" heb allenummers opnieuw gekregen :) van een vriend :)

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 10:53
HD eventjes heel brak geweest? Mijn huisgenoot had dit ook, sommige nummers waren compilaties van 2 tot 4 nummers geworden

Verwijderd

Topicstarter
Initial G schreef op 12 juli 2004 @ 22:58:
HD eventjes heel brak geweest? Mijn huisgenoot had dit ook, sommige nummers waren compilaties van 2 tot 4 nummers geworden
dat heb/had ik dus ook :/
ik ga straks maar eens backuppen :+
Pagina: 1