[Kast] Zoekt nieuwe beter merk

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:28
Gegroet Tweakers :)

Ik heb nu een heel zwakke sweex met een zijpaneel, maar ik vind hem behoorlijk irritant worden. De airflow schiet voor geen meter op, want mijn proctemp blijf boven de 50 graden celsius, en het metaal is ook heel dun, dus je kan zo in de bovenkap eigenlijk binnen 2 seconden een deuk erinslaan 8)7

Nu zoek ik dus een veel betere merk kast (Lian-Li, Chieftec) wat ook ruimte heeft voor uitbreiding (meerdere hdd's, cd/dvd spelers/branders hoeft niet, ik gebruik er maar 1) en ook heel belangrijk, airflow

Mijn budget is maximaal 130 euro en helaas niet genoeg voor de allernieuwste kasten :P dus kom ajb niet aanzetten met: "spaar even door voor die, want die is phat!".

Ik heb wat gezocht op Alternate (de lokale pc boer, dichtbij vanuit Gorinchem :) ) en mijn ogen vielen op een Lian-Li PC-7 met een prijs van 109,- euro, wat rendabel is :) . Ik heb plaatjes van de binnenkant gezocht en het zag er behoorlijk ruim uit _/-\o_

Toen viel mijn oog op een Lian-Li PC-60, die 129,- euro is en net binnen mijn marge ligt. Maar nadat ik de binnenkant had gezien, gaf het geen extra voordelen op vergeleken met de PC-7.

Daarna stuitte ik op de Thermaltake XaserV WinGo V7000D, maar ik kon daar geen plaatjes van vinden via google, dus deze behoud ik in twijfel, ook al valt hij net buiten mijn marge (diegene met de window, 139,- euro)

Toen zag ik de Thermaltake Xaser III VM3000A Skull, die (nadat ik de Thermaltake website bezocht) mij ook wel leuk leek, er is een klein beetje plastic in de voorkap verwerkt, en de rest ik van alu. deze viel ook net buiten mijn budget, maar ik kan nog net een weekje wachten ;) . 139,- euro ook

Het doel van dit topic: Ik zoek een bigtower die maximaal 50 cm hoog is. Diepte moet ik nog opmeten, en breedte maakt niet echt uit. Mijn budget is max 130, euro waar max 30,- euro mee mag uitgeweken worden.

Ik hoop dat ik goede tips krijgt, want ik heb niet weer zin om met een flutkast aan te komen :(

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

een bigtower met een hoogte van 50cm haal je niet, want dan is het gewoon een miditower.
Verder zou ik als kast gewoon kopen wat jij mooi vind.

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:28
Terw_Dan schreef op 07 juli 2004 @ 22:29:
een bigtower met een hoogte van 50cm haal je niet, want dan is het gewoon een miditower.
Verder zou ik als kast gewoon kopen wat jij mooi vind.
hmm dan is het wel vreemd dat al die kasten onder Big Tower staan bij Alternate :?

En de 2de: Natuurlijk doe ik dat :) maar misschien zijn er betere die ik niet heb gezien of leuke extra's voor een schappelijk prijs die overwegend kunnen zijn :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Er zijn flink wat reviews van de kasten die je noemt, zoek er daar wat van op en je kan deze keuze waarschijnlijk zelf maken :)

Dit topic is gesloten.