windows afsluit probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• solslice
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10-2004
als je ik windows compleet heb afgesloten dan komt er te staan , u kunt nu de computer uitzetten.

ik moet dan 4 seconden de knop vast houden om hem uit te zetten tewel in de bios de shutdown optie op soft off staat ipv delay 4 sec.

bij energie beheer van windows zijn geen opties om dit te verandere, en het gaat om een intel celeron 400 met windows 2000 ( nieuwe install ). dit probleem is er vanaf de nieuwe install.

iemand nog ideeën

Verwijderd

staat er bij opties niet iets van energie beheer? Hieronder moet APM staan, welk standaard uit staat bij windows2000. Als deze enable moet ie automatisch uitgaan.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

In je apparaatbeheer aangeven dat je verborgen apparaten ook weer wil geven. Staat iets van ACPI of APM - waarschijnlijk uitgeschakeld. Als je die inschakeld zou het opgelost moeten zijn.
Moet er wel bij opmerken dat het ook net andersom kan zijn (staat ingeschakeld en moet uit), maar dat weet ik niet zeker. ook heb ik het op een Compaq Deskpro EN nog niet voor elkaar gekregen.
En tot slot: volgende keer de search gebruiken, is al veel vaker voorgekomen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

solstice,

Zoals je recentelijk al meerdere keren gevraagd is is het de bedoeling iets meer moeite te doen voor je eigen topic :)

In dit topic ontbreekt bijvoorbeeld wat je zelf al gedaan hebt (in de Windows Operating Systems FAQ staat hier geloof ik zelfs iets over in), je topic titel is niet echt helemaal wat we graag zien (je OS ontbreekt, en het beschrijft niet echt wat je probleem is - alleen waarmee), en dergelijke :)

Dit topic gaat dan ook dicht.

Dit topic is gesloten.