PDA +GPS voor routeplanner. beste prijs kwaliteit?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76476

Topicstarter
Ik heb even gezocht, maar niet direct gevonden via search vandaar vraag ik het hier:

wat is nu de beste combinatie wat betreft prijs kwaliteit voor een goede gsp routeplanner met PDA ?

Ik wil een routeplanner die heel europa dekt.
Ik las al enkele minder goede dingen van tomtom (dat ie je soms totaal niet de snelste weg aanduidt). voorts gewoon een pda houder met lader voor in de wagen (aanstekerpower) en een gps module.

Ik ben hier totaal leek in vandaar mijn vraag voor advies.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

In de pcm stond laatst een vergelijkend onderzoek

Daar kwamen juist de tom tom voor pda en tom tom go als beste uit de test.

andere waren juist minder dan de tomtometjes

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dell x3 400mhz kopen... ( 320 euro)

op webshop ergens Rikaline GPS muis 6010 X5 (door waas erg nauwkeurig) kopen ,brodit pda houder voor in de auto en verloopkabel naar pda (120 euro) ( http://www.handheldshop.nl )

modbreak: Dit wordt niet op prijs gesteld.

Ben zelf tevreden over tomtom, maar moet wel toegeven dat als je ergens de weg goed kent in een stad je zelf de snellere weg weet aangezien je zelf weet welke wegen beter doorrijden... Maar op momenten dat je ergens wildvreemd bent dan kom ik keer op keer toch netjes daar waar ik wezen moet met tomtom.

De kabelrommel door je auto valt erg mee als je de kabels gewoon netjes bundelt.
De kabel van muis naar pda loopt netjes weggedrukt tegen de raam en dan langs dashboard bij portier naar beneden om achter t dashboardkastje bij de middenconsole te voorschijn te komen.

Zelf ben ik over aan t denken om de voeding via aansteker om te bouwen naar een vaste aansluiting op 12 volt geschakeld over radio/accessoire stand van t contactslot. Dan slurpt je gps muis niet je accu leeg als je auto paar dagen stil staat. je hebt dan de voedingskabel toch netjes uit te zicht gewerkt lijkt me en de peukenlichter blijft ook nog eens beschikbaar...

[ Voor 82% gewijzigd door Canaria op 08-07-2004 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76476

Topicstarter
heel interessant, bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87099

.

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 87099 op 08-07-2004 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 14:55

Remy

I usually get 100% accuracy

SPEEDMAN, verdiep je eerst eens in de zaken die erbij komen kijken :) Dit is niet voor niets Gathering of Tweakers, waar eerst inzet van de mensen wordt verwacht voordat men vragen gaat stellen. Als je nog een leek bent op een bepaald gebied, is het de hoogste tijd om erin te duiken. Uiteindelijk kan je zelf wel tot de juiste keuze komen. Succes ;)

Zie overigens ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en dan het gedeelte over vooronderzoek en topicstarts :)

[ Voor 15% gewijzigd door Remy op 08-07-2004 11:12 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.