Iemand ervaring met de SONY DCR-HC20E?

Pagina: 1
Acties:

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-07 20:21
Ik vond op mijn speurtocht naar de ideale camcorder (voor mij dan) dit leuke dingetje: http://www.sony.nl/PageVi...&productsku=DCRHC20E.CEEJ

Het beestje heeft goede specs, maar dan zijn er uiteraard nog altijd een paar dingen die je daarin niet terug vind.
Zoals:
- is het geluid van de zoom niet hinderlijk.
- gaat de accu zo lang mee als ze beweren.
- ligt ie lekker in de hand.

Ook dacht ik dat een goed idee was om deze hier even onder de aandacht te brengen, aangezien ik er hier niets over kon vinden met de search.

Ook vraag ik me af, of deze ook ergens in de winkel ligt. In de pricewatch staat ie ook niet.
Hier http://www.bhphotovideo.com/ heb ik uhm gevonden voor $634.45 (€512.31) incl. shipping. Maar ik vertrouw da nie zow, kan je dan niet een btw rekening meegestuurd krijgen van de duane ofzow?

(sorry, maar zou een mod even [camcorder] voor de topictitel willen zetten)

[ Voor 31% gewijzigd door MrJT op 07-07-2004 21:50 ]

• MrJT
Iemand? Het ziet er uit als een erg goed camcorder`tje.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Is een leuk ding om aardige plaatjes mee te schieten. Dat ie Dv-in heeft is best aardig voor zo'n goedkoop dingetje. Kun je je fillmpjes na het editten ook weer terug op dv dumpen via firewire.
edit:
Hoe die in de hand ligt is per persoon verschillend. Accutijd is ook sterk afhankelijk van omgevingstemp. In de winter gaan accu's zo to 20-30% korter mee puur door de kou... Verwacht geen topshots met dit ding. Uit de hand filmen is ook altijd lastig met die kleine dingen. Een klein statiefje erbij met een redelijke kop en je kan uit de voeten

[ Voor 50% gewijzigd door under-world op 08-07-2004 20:31 ]

• MrJT
Hoezo geen topshots? Alleen omdat ie zo klein (en daardoor moeilijk stil te houden) is? Of is ie kwalitatief bagger? Want ik was wel van plan zo`n 1-poot statief te kopen, da moet toch voldoende zijn.......

Volgens de specs doet ie kwalitatief niet echt onder voor zn duurdere tegenhangers. Ik ga namelijk een paar maanden naar Australië, en wil daar wel mooie omgevings shots maken enzo.