Wie o wie ken mij helpen met een goede keuze voor een notebook? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.
Ik ben op zoek naar een notebook met:
- Een lage aanschafprijs
- Een CPU can minimaal 2 gHz
- Intern geheugen van minimaal 512 Mb (ivm AutoCAD en soms een game)
- Een dergelijk en duidelijk scherm
- Lange accuduur (en levensduur uiteraard)
Doelstelling: Studiewerk, programmeren, gamen, etc.
Nou is het zo dat qua prijs en mijn eisen de Sony K115M in de klasse valt die ik wil hebben. De Sony VAIO -serie heeft een duidelijk beeldscherm, maar dit kent ook nadelen (haal ik uit de reacties overal). Daarnaast schijnt Sony ook moeilijk te doen met de garantie en duurt de reparatie meestal lang. (aldus menig tweaker)
Mijn vraag is nu of ik inderdaad voor de Sony K115M moet gaan of een alternatief merk zoals Acer (ivm de lage aanschafprijs).
Meer informatie over de Sony K115M is te vinden op: www.sony.nl (onder factory outlet)
Ps ik vind het jammer dat Aikeleer zijn notebook selectie site nog niet online heeft, zie topic Notebook best buy guides (dit had een goed hulpmiddel geweest)
Ik ben op zoek naar een notebook met:
- Een lage aanschafprijs
- Een CPU can minimaal 2 gHz
- Intern geheugen van minimaal 512 Mb (ivm AutoCAD en soms een game)
- Een dergelijk en duidelijk scherm
- Lange accuduur (en levensduur uiteraard)
Doelstelling: Studiewerk, programmeren, gamen, etc.
Nou is het zo dat qua prijs en mijn eisen de Sony K115M in de klasse valt die ik wil hebben. De Sony VAIO -serie heeft een duidelijk beeldscherm, maar dit kent ook nadelen (haal ik uit de reacties overal). Daarnaast schijnt Sony ook moeilijk te doen met de garantie en duurt de reparatie meestal lang. (aldus menig tweaker)
Mijn vraag is nu of ik inderdaad voor de Sony K115M moet gaan of een alternatief merk zoals Acer (ivm de lage aanschafprijs).
Meer informatie over de Sony K115M is te vinden op: www.sony.nl (onder factory outlet)
Ps ik vind het jammer dat Aikeleer zijn notebook selectie site nog niet online heeft, zie topic Notebook best buy guides (dit had een goed hulpmiddel geweest)