Hoi
Ik heb de Leadtek WinFast TV2000 XP gekocht bij Salland
Zodat ik tv en radio kan kijken/luisteren op me pc.
En vooral zodat ik op lans me Snes mee kan nemen en kan spelen op me monitor!
Alleen nu komen de problemen.
Software installatie gaat allemaal goed. Alleen ik kan met de meegeleverde Software en met Christv bepaalde kanalen niet ontvangen!
Waaronder nederland 1,2,3 en net5.En nog erger, Ik kan het beeld van mijn snes TOTAAL niet zuiver krijgen.
In de meegeleverde app.(winfast PVR) kan zien op hoeveel hz de snes uitzend.
Ik krijg alleen beeld met de switch omgezet naar ch B.
Om op ongeveer hetzelfde uit te komen maar wel met mindere kwaliteit moet ik het kanaal zetten op een Secam mode. Dus blijkbaar scant die winfast pvr naar pal en secam modes. Als de switch op A staat vinden beide programma's niets nuttigs.
Op 45,116mhz hoor ik wel het geluid van de snes met HEEL veel ruis, maar het beeld is blauw en als ik naar channelsettings ga dan zie ik dat de slider niet verder naar beneden kan!
Hoe krijg ik nu beeld van snes op me tv kaart? en hoe krijg de laatste zenders ingesteld?
edit: Misschien geen onbelangrijke vraag, welke mode is snes dan? ook Pal G?
En misschien dat ik iets fout doe mbt tot dezelfde modus van nederland 1,2 en 3?
Ik heb de Leadtek WinFast TV2000 XP gekocht bij Salland
Zodat ik tv en radio kan kijken/luisteren op me pc.
En vooral zodat ik op lans me Snes mee kan nemen en kan spelen op me monitor!
Alleen nu komen de problemen.
Software installatie gaat allemaal goed. Alleen ik kan met de meegeleverde Software en met Christv bepaalde kanalen niet ontvangen!
Waaronder nederland 1,2,3 en net5.En nog erger, Ik kan het beeld van mijn snes TOTAAL niet zuiver krijgen.
In de meegeleverde app.(winfast PVR) kan zien op hoeveel hz de snes uitzend.
Ik krijg alleen beeld met de switch omgezet naar ch B.
Om op ongeveer hetzelfde uit te komen maar wel met mindere kwaliteit moet ik het kanaal zetten op een Secam mode. Dus blijkbaar scant die winfast pvr naar pal en secam modes. Als de switch op A staat vinden beide programma's niets nuttigs.
Op 45,116mhz hoor ik wel het geluid van de snes met HEEL veel ruis, maar het beeld is blauw en als ik naar channelsettings ga dan zie ik dat de slider niet verder naar beneden kan!
Hoe krijg ik nu beeld van snes op me tv kaart? en hoe krijg de laatste zenders ingesteld?
edit: Misschien geen onbelangrijke vraag, welke mode is snes dan? ook Pal G?
En misschien dat ik iets fout doe mbt tot dezelfde modus van nederland 1,2 en 3?
[ Voor 8% gewijzigd door Hennie-M op 07-07-2004 20:50 ]