Toon posts:

windows sluit niet automatische

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik windows afsluit dan moet ik de power knop 4 sec indrukken om de pc uit te zetten. tewel de bios instelling op soft-off staat ipv 4 sec delay.

hoe verander ik dat dat windows wel automatische afsluit, en als dat niet modgelijk is dat de pc wel met 1 druk uit gaat.

als ie op 4sec delay staat maakt geen verschil

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan ook eea configureren bij: Configuratiescherm | Energiebeheer | Tab geavanceerd

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

Wordt Windows wel afgesloten of gaat je computer in de stand-by mode? Als Windows in de stand-by mode komt ^^ (zie post hierboven) :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Geen idee, maar dat hoef ik ook niet te hebben gezien dit de Harde Waren hoofdgroep is en je een Windows vraag stelt. Verder is er een beeje verschil tussen Windows 1.01, 2.0. 3.0. 3.1, 3.1 for Workgroups, NT 3.1, NT 3.5, 95, NT 4.0, 98, 2000, Millennium, XP, 2003 etc etc etc etc

Kort gezegd, je geeft (alweer) totaal geen info, je doet zelf niet eens de simpelste moeite, je vermeldt niet wat je zelf al geprobeerd hebt en tot slot post je je vraag in totaal de verkeerde subforum :X

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.