ziet er best vet uit
maar ik zou dat grijs toch wel een andere kleur maken, is jammer van de frisse look...
toppie verder!
Twitch: Phyloni1
Ey bedankt! Handige link, nog nooit van gehoord, maar ik ha het zker uit"checken"Papa Eend schreef op 07 juli 2004 @ 19:56:
mooi plaatje, maar voor je sitechecks moet je echt op www.sitechecks.nl zijn
Bedoel je dat groene? Daar komt een flash animatie in, zoals ook al in mijn uitleg vermeldGOTTER schreef op 07 juli 2004 @ 20:07:
Ziet er mooi uit, maar die "loze" ruimte bovenin vind ik wat groot, of heb je daar nog een speciale bestemming voor???
Graag verwijzen we je door naar http://www.sitechecks.nl/ zoals reeds eerder opgemerkt.
Ehm... meneer JnX, dit is net als alle andere dingen op dit forum een screen (dus geen website) van een design.... ontworpen in Photoshop... Het forum heet toch niet voor niks > Webdesign + Graphics... volgens mij voldoet het zelfs aan beide voorwaardenJnX schreef op 07 juli 2004 @ 20:11:
Dit forum is niet bedoeld om websites te posten om ze door anderen te laten beoordelen. Zie hiervoor ook de FAQ: [rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]
Graag verwijzen we je door naar http://www.sitechecks.nl/ zoals reeds eerder opgemerkt.
BTW, van die site zal ik ook zeker gebruik maken
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 20:15 ]
Zo kan je natuurlijk alles wel beredenerenVerwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 20:13:
[...]
Ehm... meneer JnX, dit is net als alle andere dingen op dit forum een screen (dus geen website) van een design.... ontworpen in Photoshop... Het forum heet toch niet voor niks > Webdesign + Graphics... volgens mij voldoet het zelfs aan beide voorwaarden
Maar kan je niet even een png'tje ofzo posten, of een wat hogere kwaliteit jpg? Dit ziet er niet uit namelijk ( kwa kwaliteit he
Click! en je opent hem op groter formaat... weg kartels... 7e wereldwonderSlayerized schreef op 07 juli 2004 @ 20:16:
[...]
Zo kan je natuurlijk alles wel beredeneren
Maar kan je niet even een png'tje ofzo posten, of een wat hogere kwaliteit jpg? Dit ziet er niet uit namelijk ( kwa kwaliteit hevind het wel een leuk ontwerp.. verder niet echt speciaal )
Dan wil ik je toch op dit stukje van de FAQ wijzen:Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 20:13:
[...]
Ehm... meneer JnX, dit is net als alle andere dingen op dit forum een screen (dus geen website) van een design.... ontworpen in Photoshop... Het forum heet toch niet voor niks > Webdesign + Graphics... volgens mij voldoet het zelfs aan beide voorwaarden
BTW, van die site zal ik ook zeker gebruik maken.
"Wat vinden jullie van mijn site?
Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam."
Ook al post je dan geen complete site, maar een screenshot van een site is volgens mij niet zo veel anders?
Je mag je plaatje wel hier plaatsen: [rml][ 2d] post je 2d stuff maar weer - part 7[/rml]
[ Voor 12% gewijzigd door JnX op 07-07-2004 20:24 ]
[rml][ 2d] post je 2d stuff maar weer - part 7[/rml]
jaaaaaaaaaaaa stiekum allemaal jullie post aanpassen he
/spuit 1000
[ Voor 29% gewijzigd door Willem op 07-07-2004 20:23 ]
Volgens mij gaat het in mijn vraag alleen over het grafische gedeelte, over techniek (zoals op www.sitecheck.nl) en over navigatie enzo kan ik nu moeilijk al een vraag stellen, of zie ik dat verkeerd? Nou ja... ik zal me in het vervolg maar aan deze regel houden... alhoewel ik het vreemd vind dat je in andere topics wel je grafische kunsten mag "showen" en hier niet....JnX schreef op 07 juli 2004 @ 20:20:
[...]
Dan wil ik je toch op dit stukje van de FAQ wijzen:
"Wat vinden jullie van mijn site?
Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam."
Ook al post je dan geen complete site, maar een screenshot van een site is volgens mij niet zo veel anders?
Je mag je plaatje wel hier plaatsen: [rml][ 2d] post je 2d stuff maar weer - part 5[/rml]
Pardon? Grafische kunsten "showen" mag enkel in de verzameltopics, een nieuw topic openen is echt niet de bedoeling hoor.Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 20:25:
[...]
Volgens mij gaat het in mijn vraag alleen over het grafische gedeelte, over techniek (zoals op www.sitecheck.nl) en over navigatie enzo kan ik nu moeilijk al een vraag stellen, of zie ik dat verkeerd? Nou ja... ik zal me in het vervolg maar aan deze regel houden... alhoewel ik het vreemd vind dat je in andere topics wel je grafische kunsten mag "showen" en hier niet....
OK, slotjesdomburg schreef op 07 juli 2004 @ 20:27:
[...]
Pardon? Grafische kunsten "showen" mag enkel in de verzameltopics, een nieuw topic openen is echt niet de bedoeling hoor.
Dit topic is gesloten.
![]()