Toon posts:

Geen clone mode beschikbaar op 9800XT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een ATI Radeon 9800XT kaart. Mijn bureaublad is na het inschakelen van een tweede scherm (tv) automatisch uitgebreid, dus niet gekloond. Nu weet ik niet hoe ik dit kan veranderen. Waar vind ik de functie om dit om te zetten?
Uit vooraf gaande posts maak ik op dat het beeld juist automatisch wordt gekloond als je het tweede scherm inschakelt maar dat is bij mij dus niet het geval.
Als ik de Windows functie "bureaublad uitbreiden naar dit scherm" bij het tweede scherm uitzet, wat op een (ik geloof ander) forum iemand werd aangeraden vervallen bij de eigenschappen van het eerste scherm alle 'Ati-tabbladen' (dus met een rood icoontje ervoor).

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
het is nu gelukt het beeld in clone modus te bekijken door een nieuwe versie stuurprogramma te installeren, maar nu is er een nieuw probleem: ik kan, zelfs niet als ik het tweede scherm uitzet, geen streaming video meer fullscreen bekijken.. daarnaast heeft het tweede beeldscherm (tv) nu een te hoge resolutie, zodat het beeld steeds verschuift als ik de muis naar de rand van het beeld verplaats..

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 20:26 ]

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 16:26

Elektronicanet

Leds do it!

Video > dat is een bekend probleem, ga eens op zoek naar Overlapping bij je instellingen.
Resolutie > zodra de film begint te spelen heb je geen last meer van de te hoge resolutie.

Nederlander in België

Verwijderd

Topicstarter
Overlapping > Heb zowel Standaard, Cinema als Overal Identiek geprobeerd..
Resolutie > Maar dan valt er wel een stuk beeld weg.