Toon posts:

dell c600 toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb ondertussen heel veel opgezocht over het verwisselen van een intern toetsenbord van een laptop.
Ik heb me al geinformeerd op deze site, maar nergens is er een duidelijk antwoord te vinden voor m'n probleem.

De laptop die ik heb is een Dell C600 latitude. Een extern toetsenbord is uitgesloten.

Ik wil een azerty i.p.v. een qwertz toetsenbord in m'n laptop. Nu weet ik dat ik 'm misschien kan krijgen via www.laptoponderdelen.nl . Op het einde van de week weet ik dat pas zeker. Nu ben ik nog op zoek naar andere die dit verkopen. Dat mag tweedehands zijn, mits het werkt en weinig sporen vertoont van gebruik, of doenbaar is.

Een dell toetsenbord is te vervangen. Een toetsenbord bij de bovenvermelde site kost een 40 €.

Nu had ik al gedacht aan dell zelf. Je kan daar bij hun webwinkel enkel externe toetsenborden aanschaffen. Voor een intern toetsenbord geven ze een telefoonnummer. Naar deze heb ik al getelefoneerd, maar die mens kan me niet helpen. Hij kan me enkel een toetsenbord leveren dat hetzelfde is van m'n huidige laptop, tenzij de accounty (dacht ik?) dit ontkracht, en hem toelating geeft.

Nu kon/wou? hij me deze telefoonnummer niet geven.
Ik wil wel es bellen naar de aankoopdienst van dell zelf, maar ik ben ook bang dat die me zullen afschepen.

Iemand tips, telefoonnummers? websites?
Ik heb heel google al afgezocht ,dus plz.. geen google links.

ik heb gezocht met de volgende strings:

azerty dell c600 vervangen replacement keyboard toetsenbord

deze heb ik ook op verscheidene manieren met elkaar verbonden.

heeft er dit ook al iemand gedaan?
waarom moeten wij belgen nu azerty hebben é? grrrr.... :r maar tja, ik heb het nodig. anders haal ik m'n 400 aanslagen niet...

Ik kan ook niet doen alsof het toetsenbord er is en de toetsen 'inbeelden'. Ik haat namelijk de vreemde toetsen die je zo hopeloos mag zoeken. Het moet echt een azerty zijn.

welke mede tweaker herkent zich hierin of kan me helpen? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :Y)