Hallo,
Ja ik weet het, toch niet weer een topic over connection lost.
Maar helaas wel. Want ik heb nog geen oplossing kunnen vinden.
ok daar gaat ie dan.
Systeem:
Celeron 500
XP Home
3com wlan kaartje
e-tech accesspoint
Ik gebruik gewoon de wlan utility van xp nu, probleem deed zich ook voor met de wlan utility van 3com.
Probleem:
Elke x verbreekt mijn WLAN verbinding. Ookal is mijn signaal sterkte 100%. Ik heb mijn accesspoint al een x verplaats zodat ik minder opstakels heb naar mijn lappie toe, maar ook dat helpt niet. Op een andere gewone desktop pc met een e-tech kaartje erin en win2000 heb ik nooit last van connection lost.
Weet iemand misschien de beste oplossing, want ik weet het niet meer hoor.
Terwijl ik dit kleine stukkie schreef was mijn verbinding al 2x verbroken. Je begrijpt dat dit natuurlijk geen werken is zo. ARGH
Ja ik weet het, toch niet weer een topic over connection lost.
Maar helaas wel. Want ik heb nog geen oplossing kunnen vinden.
ok daar gaat ie dan.
Systeem:
Celeron 500
XP Home
3com wlan kaartje
e-tech accesspoint
Ik gebruik gewoon de wlan utility van xp nu, probleem deed zich ook voor met de wlan utility van 3com.
Probleem:
Elke x verbreekt mijn WLAN verbinding. Ookal is mijn signaal sterkte 100%. Ik heb mijn accesspoint al een x verplaats zodat ik minder opstakels heb naar mijn lappie toe, maar ook dat helpt niet. Op een andere gewone desktop pc met een e-tech kaartje erin en win2000 heb ik nooit last van connection lost.
Weet iemand misschien de beste oplossing, want ik weet het niet meer hoor.
Terwijl ik dit kleine stukkie schreef was mijn verbinding al 2x verbroken. Je begrijpt dat dit natuurlijk geen werken is zo. ARGH