Toon posts:

[XP Pro] Standaard theme terwijl ik het Luna theme wil*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met de vormgeving van Windows XP Pro. Ik het dit al vaker gehad en veel gezocht, ik heb de oplossing alleen nog steeds niet gevonden.

Windows start op met de klassieke taakbalk. Hij is dus grijs enzo. Als ik ga kijken bij de eigenschappen van het beeldscherm dan is het thema wel Windows XP, maar bij het tabblad vormgeving staat bij vensters en knoppen alleen maar de optie windows klassiek.

Ik heb daar geen andere keuze terwijl dat er wel hoort te zijn. De computer is vandaag geïnstalleerd.
Mijn systeem:
AMD athlon xp 2000+
Asus A7N8x-x moederbord
512 MB Ram
Geforce4 MX 440 met 64 MB

Verwijderd

als je bij eigenschappen van de taakbalk kijk, rechtermuis op de taakbalk en dan eigenschappen, en dan bij het tabblad menustart staat klassieke weergaven en menu start.

Staat hij hier op klassieke weergave?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.wepsite.net/lean/windows.jpg
Dit bedoel je neem ik aan?
swaab IT:
ik kan dat niet vinden bij de taakbalk hoor.
Ik heb hem daar ook op klassiek weergave staan maar zoals je ziet hierboven geeft hij bij mij netjes de Windows XP stijl weer :)
Erg raar, want volgens mij als je windows installeert staat hij standaard op die blauwe balk (lelijk maar das een beetje offtopic gezeur)

Overigens, welkom op GoT!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2004 13:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas niet, ik ben bang dat het wat moeilijker te vinden is.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik maak je titel even af :)

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Kijk even in de Services mmc Snap-in (services.msc) of de "Themes" service wel gestart is en in je Event Log (eventvwr.msc) of er geen errors over staan. :)
Pagina: 1