New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Probeer eens een ander geheugenbereik, misschien dat dat helpt of ander kan je ook een ander slot proberen, kan ook helpen.
Niet?
[Specs]
ik denk dat mijn probleem hetzelfde gezien kan worden als bij jouw. Ik had al problemen bij het installeren, dan wilde de doscompatibiliteit gelijk mijn computer laten crashen op het moment dat het het probeert te installeren.
Ik heb het vermoeden dat de xitel slecht kan delen met een ander pci slot dat het irq shared. Stop het eens in een slot dat nergens mee te maken heeft. Bij mij waren problemen opgelost
Ik heb het vermoeden dat de xitel slecht kan delen met een ander pci slot dat het irq shared. Stop het eens in een slot dat nergens mee te maken heeft. Bij mij waren problemen opgelost
Bij mij was het probleem verholpen toen ik de nieuwste drivers van het internet haalde (wel die van +/- 30 Mb, incl. demo's)
Misschien dat proberen!!
Misschien dat proberen!!
The "real" Champ will always be The Champ
Thx guys. Dat van die kaart in een ander slot ga ik meteen proberen (meteen=binnen week
). Stommdat ik dat over het hoofd heb gezien. Klinkt ook wel logisch nu ik erover nadenk, want ik had een HARDE crash, en dat is meestal het gevolg van een hardware conflict, en niet directx zoals ik eerder vermoedde.
En Champ: de volledige drivers installeren kan ik ook doen; maar op welke versie doel jij, welke draaien bij jouw stabiel, en onder welke OS is dat? (win 98 of win98SE)
En Champ: de volledige drivers installeren kan ik ook doen; maar op welke versie doel jij, welke draaien bij jouw stabiel, en onder welke OS is dat? (win 98 of win98SE)
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Ik had dit probleem ook, alleen dan met een Terratec XLerate PRO (idem als XSP). Bij mij was het opgelost toen ik hem in een ander slot stak en de laatste drivers installeerde... 
Maar het is een TOP kaartje...
Maar het is een TOP kaartje...
Ik draai zelf Win 98SE.
Ik doel op de driver 2048 voor win9X met demo's van 2/17/00
http://www.aureal.com/newa3d/download/drivers. asp?which=Vortex2&platform=win9x&type=full
Kijk daar maar eens.....
Succes!!
Ik doel op de driver 2048 voor win9X met demo's van 2/17/00
http://www.aureal.com/newa3d/download/drivers. asp?which=Vortex2&platform=win9x&type=full
Kijk daar maar eens.....
Succes!!
Ik hoef toch niet perse de demo's etc erbij te laden? Ik kan me niet voorstellen dat de drivers daarvan anders zijn dan de andere aangeboden drivers (full), maar dan zonder de mo. Of toch?
Dat zou je zeggen ja.....Ik had ze beide van het internet gehaald en probeerde die zonder demo's(etc.) eerst. Toen deed ie het nog niet, vandaar dat ik die grote maar probeerde en toen deed ie het. Vraag me niet waarom, maar bij mij werkte die wel. Het zou geen verschil moeten maken, dat geef ik toe, maar ja.
(misschien alleen op mijn computer)
(misschien alleen op mijn computer)
Ok. Ik ga een paar dingetjes proberen.
Thx a lot allemaal!
Thx a lot allemaal!
Pagina: 1