Na de search en het volgende topic te hebben gevolgd http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/931382 en ik daar niet wijzer uit ben geworden start ik er nu zelf maar eentje.
Nadat ik onze oude pc had ingericht voor mijn zusje (3 maand geleden) en mijn vader die naar haar kamer had gebracht, kreeg ik te horen dat Windows zeer traag was. Zelf had ik daar tijdens het testen niet van gemerkt.
Afgelopen week kreeg ik de pc weer te zien en Windows wordt traag zodraa bijna alle onderdelen geladen zijn (Zeeer traag afsluiten duurt zo'n 15 minuten en het openen van de verkenner 2)
Ik heb toen alle partities verwijderd en opnieuw aangemaakt. Vervolgens Windows er opnieuw op gezet, maar zodra Windows is Geladen wordt de pc weer traag.
De configuratie:
10GB maxtor hd
384 mb sdram
muis: usb mircrosoft
Voor de rest heb ik alles er uit gehaald in een poging het probleem te vinden.
Bij de systeem processen is explorer 10 tot 20 procent en de rest is idle
Heeft iemand nog ideeen om dit probleem op te lossen?
P.S. De CD bevat Windows XP Pro SP1a
Nadat ik onze oude pc had ingericht voor mijn zusje (3 maand geleden) en mijn vader die naar haar kamer had gebracht, kreeg ik te horen dat Windows zeer traag was. Zelf had ik daar tijdens het testen niet van gemerkt.
Afgelopen week kreeg ik de pc weer te zien en Windows wordt traag zodraa bijna alle onderdelen geladen zijn (Zeeer traag afsluiten duurt zo'n 15 minuten en het openen van de verkenner 2)
Ik heb toen alle partities verwijderd en opnieuw aangemaakt. Vervolgens Windows er opnieuw op gezet, maar zodra Windows is Geladen wordt de pc weer traag.
De configuratie:
10GB maxtor hd
384 mb sdram
muis: usb mircrosoft
Voor de rest heb ik alles er uit gehaald in een poging het probleem te vinden.
Bij de systeem processen is explorer 10 tot 20 procent en de rest is idle
Heeft iemand nog ideeen om dit probleem op te lossen?
P.S. De CD bevat Windows XP Pro SP1a
Sometimes human's are...