Hoi, Ik speel een spel online (medal of honor allied assault) en vaak als ik aan het spelen ben hoor ik opeens in het geluid haperingen en dat zie ik dan ook in het beeld en na een tijdje loopt die dus vast en dan open ik "console"en staat erin heel vaak achter elkaar "NET_SendPacket: NO ERROR" dan meot ik dus afsluiten en als ik dan weer op het bureaublad ben is de internet verbinding verbroken... en moet ik dus de USB kabel uit de modem doen en weer opnieuw erin doen (ik start dan meestal OOK de computer opnieuw op, want anders gebeurt het erna weer als ik muziek luister of gewoon tijdens het MSNen). Ik weet niet hoe het komt, ik heb ADSL van HetNet. HELP ME AUB gooi al je ideeen in dit forum aub. (TIP: ik heb een tijd geleden een nieuw moederbord erin en erna is het mischien gekomen)
wat heeft dit er nou mee te maken...Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 17:43:
Heb je wel een Legale Versie van MoH?
ontopic:
ikzelf heb slechte ervaringen met internet-verbindingen over USB.
als het mogelijk is, probeer om die USB-modem (of ethernet kaart) te vervangen.
hier had ik een soortgelijk probleem, na een 15-tal minuten viel internet gewoon uit. dan moest de PC gereboot worden, en kon er verdergegeaan worden...
apparaat in kwestie was een 10MBit ethernet kaartje voor op USB
ASSUME makes an ASS out of U and ME
Verwijderd
Ik had Wolfenstein .. De illegale versie dus. En daar kon ik ook maar een gedurende tijd online spelen, later wel van alles voor gevonden en na geruime tijd toch maar de legale versie gekocht om meer multiplayer levels te kunnen spelen.
Maar deze viel dus ook uit omdat t 'waarschijnlijk' een illegale versie was
Misschien kan je usb-modem het gewoon niet aan. Usb is gewoon niet snel genoeg hiervoor.
Duidelijk is een USB modem daar wel snel genoeg voor.Frankie02 schreef op 07 juli 2004 @ 20:12:
Misschien kan je usb-modem het gewoon niet aan. Usb is gewoon niet snel genoeg hiervoor.
Heeft hier niets mee te makenVerwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 17:43:
Heb je wel een Legale Versie van MoH?
Dit is ook niet zo, want men geeft tegenwoordig bij aanschaf van ADSL de keuze tussen USB en een ethernet modem. Zouden ze niet doen als USB het niet aan zou kunnen.Frankie02 schreef op 07 juli 2004 @ 20:12:
Hier ben ik het wel mee eens, overal waar ik PC's kom fixen is er altijd wel iets aan de hand met de USB modem.HIGHGuY schreef op 07 juli 2004 @ 17:46:
[...]
wat heeft dit er nou mee te maken...
ontopic:
ikzelf heb slechte ervaringen met internet-verbindingen over USB.
als het mogelijk is, probeer om die USB-modem (of ethernet kaart) te vervangen.
hier had ik een soortgelijk probleem, na een 15-tal minuten viel internet gewoon uit. dan moest de PC gereboot worden, en kon er verdergegeaan worden...
apparaat in kwestie was een 10MBit ethernet kaartje voor op USB
Het probleem is dus dat je verbinding eruit valt, in feite is dat wat NET_SendPacket: NO ERROR betekend. Ik zou als ik jou was dus je USB modem tegen de ethernet versie ruilen (zowiezo, ook al had ik dit probleem niet) en kijken of ie het dan doet.
nou ik heb niet om een BEPAALDE tijd dat internet wegvalt, want als ik aleen MSN ofzo gebeurt er niks en dan ga ik dat spele spelen en gebeurt het opeens, en jah ik heb USB modem. maar een vriend van my heeft dezelfde modem en heeft geen problemen ermee. en trouwens is PCI Simple Communication-controller heeft dat er iets mee te maken want die driver ofzo is niet goed geinstalleerd, zon gele vraagteken met een uitroepteken erby (ik weet niet wat het is of waar kan krijgen)
PCI simple-communication controller? Als het hier gaat om je USB kaart zal ik daar even de drivers voor zoeken en installeren.
Zoek uit wat dat ding is. Gele uitroeptekentjes zijn onhandig.
Zoek uit wat dat ding is. Gele uitroeptekentjes zijn onhandig.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
ja maar ik heb geen flauw idee waar ik die drivers zou kunne krijgen of wat voor merk of iets ik nodig heb
Ha! Daar weet ik wel iets op.
Wat voor een computer heb je? (Compaq, HP, Dell, Sky, blabla, zuszo, enz). Geef dan even het typenummer (bv. Presario 1234). Gooien we deze door de google en we zien wel wat eruit komt.
Mocht dit niks opleveren gaan we handmatig zoeken.
Pak een schroevendraaier, schroef je kast open (eerst uitzetten) en kijk naar het usb-kaartje. Er moet een merk en typenummer opstaan. Weten we dit, dan kunnen we op de site van de maker de drivers zo afhalen.
Wat voor een computer heb je? (Compaq, HP, Dell, Sky, blabla, zuszo, enz). Geef dan even het typenummer (bv. Presario 1234). Gooien we deze door de google en we zien wel wat eruit komt.
Mocht dit niks opleveren gaan we handmatig zoeken.
Pak een schroevendraaier, schroef je kast open (eerst uitzetten) en kijk naar het usb-kaartje. Er moet een merk en typenummer opstaan. Weten we dit, dan kunnen we op de site van de maker de drivers zo afhalen.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
hmm sorry maar ik ben niet zo handig met die dingen, waar kan ik dat zoeken en ik heb nooit me pc open gehaald en kan ik dat niet zo houden ?
hoe ga je dit nou doen??L3TUC3 schreef op 08 juli 2004 @ 13:09:
IN je PC naar een USB device zoeken??? keep on going zou ik zeggen... USB is RANDapparatuur, PCI is binnen een PC...
probeer een windows-update, sommige drivers worden door windows update geinstalleerd.
werkt dit niet, zoek dan even EVEREST, zoek het apparaatje op, en dan is er in 90% van de gevallen een linkje binnen het programma naar de webstek van de producent.
en daarbij, op zich zou dit er niets mee te maken mogen hebben... een PCI en USB device geven meestal geen storing. (behalve de USB controller)
zoals hierboven ook gezegd, probeer de USB variant in te ruilen voor een PCI variant. je zou niet de eerste/enigste zijn bij wie het probleem zo verholpen is. (ik ken ondertussen wel een 3tal mensen, mezelf niet incl)
[ Voor 21% gewijzigd door H!GHGuY op 08-07-2004 20:57 ]
zoals ik dus zei: probeer een windows update (in je start menu)
is het uitroeptekentje dan niet weg, google dan even op Everest, en installeer het programmaatje. dit geeft allerlei info over je computer.
zoek dan binnen everest het apparaat (met het uitroeptekentje) en dan kun je meestal rechtstreeks doorklikken naar de webstek van de producent van het apparaatje om drivers te zoeken.
probeer ook om die USB in te ruilen voor een PCI-kaartje.
is het uitroeptekentje dan niet weg, google dan even op Everest, en installeer het programmaatje. dit geeft allerlei info over je computer.
zoek dan binnen everest het apparaat (met het uitroeptekentje) en dan kun je meestal rechtstreeks doorklikken naar de webstek van de producent van het apparaatje om drivers te zoeken.
probeer ook om die USB in te ruilen voor een PCI-kaartje.
Verwijderd
Als die vriend geen problemen heeft komt dat misschien omdat hij iets meer weet van computer's, dus vraag het is aan hem hoe je de driver kan updaten.Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 11:17:
nou ik heb niet om een BEPAALDE tijd dat internet wegvalt, want als ik aleen MSN ofzo gebeurt er niks en dan ga ik dat spele spelen en gebeurt het opeens, en jah ik heb USB modem. maar een vriend van my heeft dezelfde modem en heeft geen problemen ermee. en trouwens is PCI Simple Communication-controller heeft dat er iets mee te maken want die driver ofzo is niet goed geinstalleerd, zon gele vraagteken met een uitroepteken erby (ik weet niet wat het is of waar kan krijgen)
Je zei ook dat je een nieuw moederbord er in hebt, misschien moet je daar de drivers eens van updaten want die kunnen ook weleens roet in het eten gooien vooral omdat je zei dat je probleem daarna is begonnen.
Dus vraag die vriend eens of hij jou kan helpen met updaten en te zoeken naar het probleem
Windows update vind je door start - programma's te klikken en dan staat het meestal boven in de lijst, kan niet missen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2004 00:38 ]
Pagina: 1