Je had te weinig moeite gedaan, daarom ging hij dicht.
Te weinig moeite voor wat, zoeken naar een oplossing?
Alsof jij kunt zien dat ik de hele middag al naar iets aan het zoeken ben ofniet?
Lijkt me niet....
Alsof jij kunt zien dat ik de hele middag al naar iets aan het zoeken ben ofniet?
Lijkt me niet....
Te weinig moeite voor een goeie topicstart. Lees ook de FAQ's over hoe en wat voor het openen van een topic eens doorVerwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 15:46:
Lijkt me niet....
Je had kunnen melden wat je tot nog toe wel had gevonden, wat je zoal gedaan/geprobeerd hebt, etc.Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 15:46:
Lijkt me niet....
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Laat anders zien wat je geprobeerd hebt. Dan kunnen wij je daar verder mee helpen.Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 15:46:
Lijkt me niet....
Maar joyce, zou je dan Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) even door willen lezen? Dan zie je namelijk wat er mis was aan je topicstart
Als je al de hele middag moeite hebt gedaan, dan zien we graag wat je precies hebt gedaan, wat je hebt gevonden, en waarom het niet werkt
Het werkt twee kanten op: jij doet moeite op je topicstart qua zoveel mogelijk info geven en je probleem beschrijven, en anderen doen dan zoveel mogelijk moeite om je op weg te helpen
Het werkt twee kanten op: jij doet moeite op je topicstart qua zoveel mogelijk info geven en je probleem beschrijven, en anderen doen dan zoveel mogelijk moeite om je op weg te helpen
Ik kan mn hele verhaal wel melden wat ik allemaal wel en niet gedaan heb, maar ik wilde ten eerste wel even weten of er hier mensen zijn die verstand hebben van Director en zo niet, dan laat maar he... dan zoek ik vrolijk weer verder!
Ik weet 100% zeker dat je hier een oplossing kunt krijgen, dus brand maar losVerwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 15:48:
Ik kan mn hele verhaal wel melden wat ik allemaal wel en niet gedaan heb, maar ik wilde ten eerste wel even weten of er hier mensen zijn die verstand hebben van Director en zo niet, dan laat maar he... dan zoek ik vrolijk weer verder!
Verwijderd
Vrouwen 
neem aan dat het een vrouw is
neem aan dat het een vrouw is
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 15:49 ]
Heel goed, dat had je in eerste instantie moeten doen.
Ja die mensen zijn hier, maar die kunnen je toch met zo'n topicstart ook niet helpen?Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 15:48:
Ik weet veel van C++, maar denk je dat ik antwoord ga geven op "hoe doe ik Hello World in C++"? Dat is niet vastzitten, dat is luiheid of gewoon geen voorkennis hebben. Of wellicht wel voorkennis hebben maar het niet tonen, en dan kunnen we je simpelweg niet helpen. "Quick fix" vraagjes zijn hier gewoon niet gewenst, die kun je zelf wel oplossen
Tsja... je had de FAQ duidelijk niet gelezen, want je topic voldeed niet echt aan de hier geldende normen. En dan gaat 'ie dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()