Hey,
Ik ben hier nou bij iemand die MOHAA deluxe edition heeft gekocht.
en als je uhm wilt installeeren gaat cd 1 prima!
zodra ik cd 2 erin doe en op Ok klik om verder te gaan krijg ik dit:
Componentoverdrachtsfout
Component: Sound vehicle files
Bestandgrroep:
bestand:
fout: Onherstelbare fout
druk ik nu op ok dan krijg ik Er bevindt zich een onjuiste volume in het station. Plaats volume MOHAA1 in station G:
druk ik weer op OK krijg ik het zelfde en als ik MOHAA cd 1 erin doe sluit ie uhm gewoon af doorgaan sluit ie uhm ook af....
het ligt zeker niet aan de cd want we hebben zelfs de cd geruild tegen een andere en bij de buren werkt het ook al niet...
ik heb toen ff gegoogled en vond dingen zoals: schijfruimte genoeg? enzow maar dat is er wel... toen kwam ik safedisk tegen... geinstalleerd ... werkt nog niet!
wie kan me uit deze nachtmerrie helpen!!??
Bij voorbaat dank
Erwin Fraterman
Ik ben hier nou bij iemand die MOHAA deluxe edition heeft gekocht.
en als je uhm wilt installeeren gaat cd 1 prima!
zodra ik cd 2 erin doe en op Ok klik om verder te gaan krijg ik dit:
Componentoverdrachtsfout
Component: Sound vehicle files
Bestandgrroep:
bestand:
fout: Onherstelbare fout
druk ik nu op ok dan krijg ik Er bevindt zich een onjuiste volume in het station. Plaats volume MOHAA1 in station G:
druk ik weer op OK krijg ik het zelfde en als ik MOHAA cd 1 erin doe sluit ie uhm gewoon af doorgaan sluit ie uhm ook af....
het ligt zeker niet aan de cd want we hebben zelfs de cd geruild tegen een andere en bij de buren werkt het ook al niet...
ik heb toen ff gegoogled en vond dingen zoals: schijfruimte genoeg? enzow maar dat is er wel... toen kwam ik safedisk tegen... geinstalleerd ... werkt nog niet!
wie kan me uit deze nachtmerrie helpen!!??
Bij voorbaat dank
Erwin Fraterman