Magic the Gathering met recente uitbreidingen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 11:29

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de pc versie van de cardgame "Magic the Gathering".
In 1997 bracht Microprose deze uit, en enkele updates volgden.
Eind 98 kwam de nieuwe "stand alone" MtG: Duel of the Planeswalkers, maar het enige verschil met de hiervoor genoemde versie was de toevoeging van een aantal nieuwe kaarten.

Vorig jaar is MtG: Battlemages uitgekomen, maar dit is een totaal ander spel, is niet met kaarten namelijk, maar een soort RPG.

Mijn vraag kort en krachtig luid: Wie o Wie weet of er een mogelijkheid is om Magic the Gathering, op je pc te spelen (hoeft niet online van mij, als ik maar kan oefenen tegen cpu is ook goed) op de manier zoals het in de orginele cardgame gaat, waar nog steeds updates voor uitkomen (zodat ik met nieuwe kaarten kan spelen) en waar ik GEEN abbonements geld voor hoef te dokken (zoals Magic Online).

hmmz... niet echt kort en krachtig toch... ;)

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:41

Wom

Ik heb een tijdje geleden dit voor iemand moet zoeken, maar ik stuitte enkel op dode links voor het door Micropose uitgebrachte spel. Ik heb toen ook niks up-to-dates kunnen vinden. Ik vrees dus dat het er niet is helaas.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04 11:29

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
dat zou wel erg jammer zijn....

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:45

NoTimeRemains

I know

pfff dr is een of ander heel simpele game
maar daar worden de meeste nieuwe regels niet gevolgd, je zou onlijn kunnen cheaten
ik zal ff voor je zoeken hoe dat ook alweer heten ...

het is trouwens gewoon heel kutom zo te spelen.

de naam is Apprentice maar hoe en wat moet je ff verder zoeken met google ... daar had ik mijn hit ook vandaan ...

[ Voor 21% gewijzigd door NoTimeRemains op 08-07-2004 00:00 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Opzich is Magic Workstation een heel erg leuk progje.

Het is wel zo dat je alles zelf moet doen (counters maken, life aftrek etc) maar werkt verder wel fijn. Met dit programma kun je niet zo zeer tegen de PC spelen, het is echt bedoelt voor online gamen.

Je moet zowel het workstation main program downloaden als de Magic The Gathering bibliotheek.

De bibliotheek bestaat uit alle kaarten, tot en met Fifth Dawn (zelfs Portal en Unglued :+).

[ Voor 12% gewijzigd door White Dust op 08-07-2004 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan het spel downloaden op:

http://www.wizards.com/magic/welcome.asp

Dan kan je vrij de tutorials spelen in een soort "training mode" met een aantal decks. Wil je echter echt spelen, dan zal je kaarten moeten kopen in de online winkel.
Pagina: 1