RECHTERmuisknop simuleren

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 20:18
Ik heb al op GoT gezocht hoe je een muisklik kunt simuleren. Ik kwam hier alleen op linker muisknoppen, en ik heb juist een rechter muisknop-klik nodig. :r

Ik heb gezocht naar programmas maar kon niks vinden, en programmeren kan ik ook niet dus dat is ook geen optie.

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarvoor wil je het gebruiken, als ik vragen mag? Gaat het om een webpagina op moet je het binnen Windows kunnen simuleren :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joto
  • Laatst online: 22-09 21:18
zoek naar autoit ( freeware)
uit de Help File:

LeftClick, <x>, <y>
RightClick, <x>, <y>

Simuleert het klikken op de linker- resp. rechtermuisknop.
De X- en Y-coördinaten worden gerelateerd aan het huidige aktieve venster.
Run AutoIt in reveal modus, om de benodigde coördinaten in dit venster (vanaf linkerbovenhoek) te bepalen.

1+1+1 = 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Ik snap niet wat je zegt. Hier moet ik toch ook nog een script voor maken? En dát kan ik dus niet.

Nouja, is er niet gewoon een prorgamma wat je gewoon kan opstarten en dan runnen zodat ie elke 10 sec oid de rechtermuisknop laatindrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macro express kan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Killerhond schreef op 07 juli 2004 @ 20:34:
Ik snap niet wat je zegt. Hier moet ik toch ook nog een script voor maken? En dát kan ik dus niet.

Nouja, is er niet gewoon een prorgamma wat je gewoon kan opstarten en dan runnen zodat ie elke 10 sec oid de rechtermuisknop laatindrukken
MEt welk doel? :/

Boven jouw reply staat een zinnig antwoord met een verwijzing naar een programma. Heb je uberhaupt weleens het progje geprobeerd?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Killerhond schreef op 07 juli 2004 @ 20:34:

misschien een kwestie van niet té snel zeggen dat je het niet kan? Het is héél eenvoudig en er zit een goeie help-file bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Met alle respect, maar een half uurtje spelen met het programma met de help uitgeprint op schoot en je komt er goed uit. Makkelijker dan dat zal je het niet krijgen en je bent iet voor niets een Tweaker, die leert graag iets nieuws: aan het handje nemen lijkt me niet nodig :)

Edit:
Op verzoek weer open; handleiding is gelezen, script is bijna af maar nu moeten we nog even meedenken :P

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 08-07-2004 12:38 . Reden: mail ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
schop van hier tot aan Tokyo :p

Had onlangs wéér het script nodig, dus heb een nieuwe gemaakt. Nu heb ik alleen een aantal kleine probleempjes met mijn script.

• 1 - Ik heb er geen loop inzitten, het script gedeelte zelf is maar 10kb, maar mijn script zelf is 5mb omdat ik het x keer achter elkaar heb geplakt, dus dat moet veranderen.
• 2 - Ik run het script in een spel, maar ik kan met de <x> <y> commands niet navigeren op het scherm omdat de 'muis' steeds naar <x=0> <y=0> dus linkertophoek springt.

Dat zijn eigenlijk mijn grootste problemen. Die loop zal wel niet zo moeilijk zijn, maar ik kom er niet uit, normaal zou ik while==1 gebruiken, maar dat werkt hier niet :|

Stukje uit script zelf volgt.

Begin uit het script:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Sleep, 180000
RightClick, <500>, <500>
Sleep, 1000
RightClick, <500>, <500>
Sleep, 1000
RightClick, <500>, <500>
Sleep, 1000
RightClick, <500>, <500>
Sleep, 3000
{F1}RightClick, <500>, <500>
Sleep, 1000

Uitleg:
Het duurt eerste 3minuten voordat het script begint, maar dat ga ik nog veranderen door het te hotkeyen, dus dat eerste stuk kan eruit.
Vervolgens krijg je RightClick, <500>, <500> de muis springt echter op <0>, <0>
Nu gaat 1seconde wachttijd en komt de RightClick command weer etc.etc.

[ Voor 30% gewijzigd door Bliep op 09-06-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolf87
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:17
welke programma en welke versie gebruik je?

De nieuwste versie van autoit:

V. 3.1.1.

hiermee is het niet zo moeilijk

code:
1
2
3
4
5
6
$count = 0
While $count < 10
MouseClick ( "right", 500, 500)
sleep(1000)
$count = $count + 1
Wend

[ Voor 78% gewijzigd door Wolf87 op 09-06-2005 21:57 . Reden: ff wat opgezocht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
AutoIt Version 2.64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolf87
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:17
zie mijn vorige post, het spreekt wel voor zich, wil je hem oneiding laten loopen gewoon de ophoging van de $count eruit halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Ik krijg steeds Error line 1: $count = 0

Ik ga nu ff de manual doorspitten, maar als jij me voor wilt zijn :) graag

Update:
Ik heb nu wel dat de cursor niet steeds naar <x=0> <y=0> springt, maar die loop arfg, die lukt maar niet 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Bliep op 11-06-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Is dit niet gewoon iets wat je zelf vrij eenvoudig kunt debuggen? Ik zie het doel van de schop van dit topic niet helemaal :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1