Toon posts:

[XP] Indeling start menu in organisatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is op dit moment enige discussie ontstaan binnen de organisatie over de layout van het start menu. Vandaar dat ik graag wat mogelijkheden wil uitwisselen met andere netwerkbeheerders.

Wij hebben op dit moment het volgende menu:

Accessoires
 Acrobat Reader
 Kladblok
 Paint
 Printers
 Rekenmachine
 Speciale tekens
 Windows Verkenner
Administratie
 Exact
 Personeel administratie programma
Organisatie
 Specifieke applicatie
Internet & Mail
 GroupWise
 GroupWise Notify
 Internet Explorer
 Messenger
Office
 Access
 Excel
 Powerpoint
 Word

Het gaat mij dus niet om welke applicaties de gebruikers krijgen, maar de indeling van het start menu. Zo heb ik nu bijvoorbeeld nog Photoshop dat ik ergens moet plaatsen, maar onder accessoires moet het niet vind ik.

Het mooiste is dat je in 1 oogopslag kunt zien waar je een programma kunt vinden, nu zal dit misschien wel lastig zijn, maar het kan vast beter dan dat we het hier hebben ingedeeld.

Ik hoor het graag.

Mvg,
Roland

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Is er een specifieke reden waarom jij als netwerkbeheerder dit bepaalt, en je dit niet aan de gebruikers zelf overlaat? :)

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen heeft z'n eigen mening als gebruiker, natuurlijk vragen we het eerst aan de gebruikers en ze zullen ook zeker de grootste rol hierin vervullen, maar ik wil gewoon wat informatie overwat voor indeling andere beheerders hebben gemaakt (met of zonder overleg met gebruikers). Om zo mogelijkheden aan te dragen aan de gebruikers en de organisatie.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 16:41 ]