Is het mogelijk om via een programma of site betrouwbaar faxen te versturen en te ontvangen ? (hoeft niet persee gratis te zijn maar mag natuurlijk ook niet al te veel kosten
)
Omdat ik de aankomende tijd veel thuis moet werken zal ik ook thuis faxen moeten kunnen ontvangen en versturen en nu zat ik mij af te vragen of het ook mogelijk was om dit via het internet te doen aangezien ik het onnodig vind om voor een bepaalde tijd een vaak duur fax apparaat te kopen, nu heb ik al verschillende topics over dit onderwerp gelezen maar nergens hoor ik ervaringen van gebruikers en vooral omdat ik dit voor mn werk wil gebruiken moet ik er 100% zeker van zijn dat dit ook echt betrouwbaar is en dat alle faxen ook ontvangen en verstuurd worden.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen
ps :
ik heb kabel internet via @home en heb [b]geen[/b] ouderwetse telefoon modem
Omdat ik de aankomende tijd veel thuis moet werken zal ik ook thuis faxen moeten kunnen ontvangen en versturen en nu zat ik mij af te vragen of het ook mogelijk was om dit via het internet te doen aangezien ik het onnodig vind om voor een bepaalde tijd een vaak duur fax apparaat te kopen, nu heb ik al verschillende topics over dit onderwerp gelezen maar nergens hoor ik ervaringen van gebruikers en vooral omdat ik dit voor mn werk wil gebruiken moet ik er 100% zeker van zijn dat dit ook echt betrouwbaar is en dat alle faxen ook ontvangen en verstuurd worden.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen
ps :
ik heb kabel internet via @home en heb [b]geen[/b] ouderwetse telefoon modem
[ Voor 6% gewijzigd door Royal op 07-07-2004 14:38 . Reden: ps erbij tikt :) ]
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark