Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
MSI Megaplayer 515 256 MB
Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/mp3/1.jpg
dit plaatje komt van een poolse site, ik geloof dat ie in nederland alleen in groen leverbaar is.

--------------------------------------------------------------------------------
MSI komt na de Megastick met een zeer chique opvolger. De Megaplayer heeft een groot OLED display, beschikt over 256 MB geheugen, en blinkt vooral uit op het gebied van gebruiksgemak. Dit is mede te danken aan de zeer simpele bediening. De speler is zeer licht en veel kleiner dan je zou verwachten. Het OLED display kan startup-logo's weergeven, en wordt beschermd door een heuse screensaver. Verder is een voicerecorder en een FM-tuner geintegreerd, waarvan u in beide gevallen kunt opnemen in het WAV-formaat.

De Megaplayer gedraagt zich in Windows net zoals de Megastick als een draagbare hardeschijf. Dit heeft als voordeel dat u de speler bij iedereen kan inpluggen om muziek/data te downloaden of te uploaden. De speler wordt ook meteen opgeladen als u de USB-kabel aansluit. Hij heeft namelijk een ingebouwde Li-ion accu, wat zeer voordelig is omdat u nooit meer batterijen hoeft aan te schaffen. Opladen via de bijgeleverde AC-adapter is ook mogelijk.

De geluidskwaliteit is subliem door de 90 dB signaal/ruis ratio, en de 60 mW (!) versterker. De bijgeleverde trendy oordoppen maken het geheel af. Ook een draagtasje is meegeleverd

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/mp3/2.jpg
zeer uitgebreide set, weet niet of dit de nederlandse set is

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/mp3/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/mp3/4.jpg
de nederlandse verpakking

deze mp3 speler heeft als voordeel dat je geen batterijen nodig hebt.

graag hoor ik reacties hoe het geluid is en of er nog bugs zijn wanneer je hem aansluit op je pc.

deze player is totaal anders dan de megastick en verdient daarom wel een eigen topic

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/828806/
http://www.tweakers.net/pricewatch/81732

nu eindelijk een zeer uitgebreide review (en reacties in dit topic ) :D
http://www.tweakers.net/reviews/510

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 23:41 ]

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:56
ik ben ook aan het twijfelen om een mp3 speler te kopen...

nu heb ik 2 mp3spelers waar mijn oog opvalt...

de MSI megaplayer 515 en de MSI megastick 256.

welke raden jullie mij aan??
over de MSI megastick heb ik veel postieve reacties gehoord.. hier hoor ik weinig over...

kan iemand mij uitleggen welke het beste lijkt...

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 16:18
Ik heb hem! vanmiddag ontvangen.
Hij heeft heel veel functies en kan naaar mijn gevoel echt hard.
Ook kan je met de bijgevoegde software mooie plaatjes maken!
op Mp3man.nl staat dat je een groene krijgt maar ik heb hem daar besteld en heb gewoon een grijze/zilver (godzijdank :P )

(en dat set klopt...er zit echt zoveel bij _/-\o_ )

[ Voor 9% gewijzigd door msG-Gsm op 21-07-2004 22:08 ]

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:47

steveman

Comfortabel ten onder

Wat was de reden om die te kopen en niet de megastick? (heb zelf megastick vandaar)

Overigens ben ik bij dat ie batterijtjes gebruikt, ik heb zo'n überlader die ze in pak hem beet 15 minuten volblaft :)

die megeleverde dopjesdingen zuigen trouwens hard. (zelfde als megastick zo te zien :S)

[ Voor 20% gewijzigd door steveman op 21-07-2004 23:26 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 16:18
hijj gebruikt geen batterijtjes ;) er zit als het goed is een li-ion accu in. en de reden? het uiterlijk en display

• grote_oever
keb hem gisteren ook gekocht...

dik tevreden over tot nu toe.. (heeft al aardig wat uurtjes aangestaan)

paar nadelen die ik tegen kwam is dit:
- als ik muziek aan heb staan en ik scrol snel naar andere nummers dan wil die soms uit gaan
- als die aan de pc zit kun je geen muziek luisteren.
- ik mis eingelijk zo'n klik ding om hem aan je riem of jas te klikken.. er zit zo'n knikkerzakje bij waar je hem in kunt doen en zo'n grijs tasje.. maar die kun je ook nergens op vast klikken.

vraag me af of dat wel echte minpunten zijn....

wat trouwens echt stoer is, is het displaytje... klein,duidelijk, mooie blauwe letters..
koptelefoon die er bij zit is ook redelijk, alleen wel wennen aan die rare dingen (je moet ze op je oor klikken)
batterijen kun je ook lang mee.. keb dat ding al een paar uur aangehad terwijl ik hem maar een paar minuten heb opgeladen (en ik heb de batterijen nog geen eens half leeg)
de fm radio werkt bij mij wel redelijk, geen klachten over (zoals bij de msi megastick)
geluid ben ik ook dik te vreden over, ik luister veel trance muziek en ik was bang dat dit niet goed kwam.. maar ook hier dit te vreden over.
het menutje is misschien even wennen maar als je eenmaal daaraan gewend bent is het een simpel menutje...

nahh .. ik ga nog ff muziek luisteren :D

Verwijderd

Gatverdamme, die groene is echt spuuglelijk.

• grote_oever
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 10:23:
Gatverdamme, die groene is echt spuuglelijk.
nahh neem je toch een grijze.. net zoals ik heb gedaan..

Verwijderd

Ik heb hem nu sinds zondag en ben er zeer blij mee.

Heb alleen alle logo's die erop stonden weggegooid.
Maar nu wil ik ze terug.

Zou iemand ze mij willen opsturen?

ardenlyn_@hotmail.com

Alvast bedankt

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 00:47

steveman

Comfortabel ten onder

dwaziodo schreef op 23 juli 2004 @ 18:22:
hijj gebruikt geen batterijtjes ;) er zit als het goed is een li-ion accu in. en de reden? het uiterlijk en display
Ja ik bedoelde mijn 256 eigenlijk :P

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11 15:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

grote_oever schreef op 27 juli 2004 @ 10:36:
[...]

nahh neem je toch een grijze.. net zoals ik heb gedaan..
waar besteld? :)\

Overal de groene :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Ik heb hem gekocht bij de Vobis.
Volgens mij hebben ze daar alleen maar zilveren.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij mycom is ie in de zomeractie volgens mij.

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:14
Beide kleuren groen (of moet dat dezelfde voorstellen?) zijn werkelijk afgrijselijk! Dat zal wel de lievelingskleur van de directeur van MSI zijn geweest. Zonde; koop je zo'n gadget, is 'ie te lelijk om er mee te patsen.

Verder ziet 'ie er niet verkeerd uit, al is 'ie wat groter dan de Megastick. Het lijkt er trouwens op dat ze er dezelfde brakke hoofdtelefoons bij leveren als bij de Megastick; erg jammer. Hoe 'trendy' ze ook mogen zijn (waar ik het persoonlijk al niet mee eens ben); je koopt zo'n speler toch om er een beetje fatsoenlijk muziek mee te kunnen luisteren.

[ Voor 8% gewijzigd door Soultaker op 30-07-2004 17:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
had hiervoor megastick 128, mijn vriendin heeft megastick 256

- headset erg handig
- display VEEEEEEEEEEEEL beter te lezen dan de megastick
- handig menu(overzichtelijk)
- loopt niet vast in xp
- geluid is erg goed
- accu gaat heel lang mee
- handige goeie nektas
(n.b het doorzichtige tasje van de MS 256 vermoeilijkt het drukken en schuiven van de toetsen)
- weegt weinig
- is kleiner dan het plaaatje doet vermoeden

- het msi logo slijt snel van de oordoppen, alles verwijderen met acceton en het ziet er weer mooi uit.
- geen vervangbare accu
- vrij simpel menu t.o.v van telefoons. voor een mp3 speler zeer goed hoor.
- geen spelletjes :D :P

mijn cijfers:

MS 128: 6
MS 256: 7
MP 515: 9

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 00:26 ]

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-10 00:10
Staat ook op de T.net Frontpage.. KLIK

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-10 08:25

shag-me

-n0n3-

Hoe zit het nou met de geluidskwaliteit vinden jullie? ik heb een iPod gehad, is de kwaliteit van deze vergelijkbaar?

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Verwijderd

Ik vind het best goed.
Tot nu toe gebruik ik hem vaak voor audiobooks maar een muziekje luisteren erop is prima.
Om te vergelijken met Ipod kan ik niet want die heb ik nog nooit gehad.

• grote_oever
is er misschien nog een ander programma te downloaden om de splashscreens te maken... dat programma wat er bij de MSI speler zit is gewoon 3x nix..

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb er vandaag ook 1 gekocht en stond te twijfelen tussen die 256 mb stick maar ben blij dat ik deze gekozen heb wat een mp3 speler zeg, Geluid is erg goed ik heb even me zalman koptelefoon er opaangesloten :) dat werkt prima. Headset die er bij zit is niet de beste die je kan krijgen maar hij is zekers niet slecht.

Geluid is verder prima en radio rocks al helemaal :D

Verwijderd

heb hem ook gekocht, mooi apparaatje, super design, kan alles wat ik er mee wil doen.

Jammer alleen dat het geluidskwaliteit uit de koptelefoon matig is want ik vindt het design handig aangezien gewone oordopjes altijd uit mn oren vallen :S

Tevens heb ik soms dat de joystick niet reageert, bijv. als ik van het ene nummer naar het volgende ga

• WeAreLegion
  • Niet online
DIe oordopjes zijn handig maar niet super goed. Maar er zijn trouwens zelfde model oordopjes van bekende merken die wel goed geluid geven. Moet je gewoon even rondzoeken.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mijne was laatst vastgelopen :s

Ben teruggegaan naar de Vobis en een nieuwe gekregen..

Hij deed niks meer, batterijen kan je er niet uithalen dus resetten werkte niet :P

best grappig dat die dingen ook vastlopen :D

M'n nieuwe doet het prima, krijg alleen pijn in m'n oren van die headset :(

Verwijderd

Heb er sinds 2 weken ook 1 (Via de veiling van Mycom gekocht, dus een GRIJZE :D)

Ben er tevreden mee, op een paar kleinigheidjes na. Zo zijn er een paar mp3tjes die hij blijkbaar weigert af te spelen (terwijl ze op mijn pc wel goed werken), en weigerd mijn skipknop soms 1X...verder zijn de oordopjes BAGGER..
Heb er nu Sennheizer Mx500 bij gekocht, en nu heb ik FANTASTISCH geluid :D

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
het wordt steeds moeilijker om een keuze te maken.
de ezav EMP-200 of de 400 of deze,... ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen.

hoe weet ik trouwens welke ik krijg. die groene wil ik zowieso niet,.. dus hoe weet ik dat ik de goeie bestel. kun je dat aanvinken of moet je maar afwachten wat je krijgt??

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Opperhoof schreef op 29 augustus 2004 @ 21:08:
het wordt steeds moeilijker om een keuze te maken.
de ezav EMP-200 of de 400 of deze,... ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen.

hoe weet ik trouwens welke ik krijg. die groene wil ik zowieso niet,.. dus hoe weet ik dat ik de goeie bestel. kun je dat aanvinken of moet je maar afwachten wat je krijgt??
Je moet een mailtje sturen, dan weet je pas zeker wat je krijgt. Bij de Vobis hebben ze volgens mij alleen de zilveren, en niet de groene :D

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:37
vraagje,

Kan je op deze player ook andere data zetten in een sub-folder? bijvoorbeeld doc bestanden?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• WeAreLegion
  • Niet online
Jups dat kan . Ik wil die van mij eigenlijk al weer verkopen :) heb me zinnen gezet op een Creative Touch dus als er iemand intresse heeft hij is 1,5 maand oud :) heb doosje nog en noem maarop.

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
WeAreLegion schreef op 26 september 2004 @ 03:03:
Jups dat kan . Ik wil die van mij eigenlijk al weer verkopen :) heb me zinnen gezet op een Creative Touch dus als er iemand intresse heeft hij is 1,5 maand oud :) heb doosje nog en noem maarop.
kostda?

Heuj!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mail me maar even :) r.vanegdom at tweakdsl dot nl

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
WeAreLegion schreef op 26 september 2004 @ 09:51:
Mail me maar even :) r.vanegdom at tweakdsl dot nl
done

Heuj!

Verwijderd

Bij deze shop krijg je ook de zilveren versie voor 129,- euro

http://www.mp3spelers.nl/?produkt&hcat=1&id=151

• Tovenaar
  • Laatst online: 27-10 16:18
Ik las op een review site dat je de muziek niet in verschillende mapjes kon opslaan...

Kan iemand dit bevestigen¿

• WeAreLegion
  • Niet online
Dat klopt niet. Ik heb gewoon 4 mapjes voor de des betreffende cd's

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 21:04
WeAreLegion schreef op 15 oktober 2004 @ 22:15:
Dat klopt niet. Ik heb gewoon 4 mapjes voor de des betreffende cd's

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 21:04
Dit moet het zijn:

dat lukt bij mij ook op de computer, maar op het scherm van van mijn mp3 speler kan ik geen mappen krijgen hoor. En als dat bij jouw wel lukt is mijn vraag hoe of dat je het voor elkaar hebt gekregen?

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

De map knippen en plakken misschien? Anders gewoon een nieuwe map aan maken en daar je mp3's in gooien :?

Self reflection is the school of wisdom

• WeAreLegion
  • Niet online
hehehe nee das wat anders :) op het schermpje zie je ook geen mappen omdat hij gewoon de mappen in leest. Maar op de flashcard staan wel gewoonmapjes. Bij sommige mp3 spelers gooit hij gewoon alle mp3's in 1 map en daar leest hij het uit (erg onverzichtelijk is dat)

• Tovenaar
  • Laatst online: 27-10 16:18
Klopt... Ik heb hem gister binnen gekregen en op de player kun je wel alle muziek in mapjes zetten maar de speler leest ze in en zet alle nummers achter elkaar...

Misschien dat in een volgende firmware update dit euvel verholpen wordt...

Verder echt een fijn spelertje en in combinatie met Sennheiser MX400 echt kraahelder en mooi zuiver... De oorhangers die er standaard bijzitten zuigen echt hard... Bij mij sluiten ze niet eens op mijn oren aan... (heb bloemkooloren maargoed... ;))

Voor dit geld is het een zeer goede koop... :)

• WeAreLegion
  • Niet online
Hehehe bij mij waren ze gewoon 2 dagen later al gebroken het snoertje. Ik heb nu Ministry of Sound oordopjes. en dat geeft idd erg goed geluid :). Maar of ze dat gaan verhelpen met een firmware update dat betwijfel ik.

[offtopic] heb er 1 te koop voor 70 euro mail me ff op r.vanegdom [at] tweakdsl [punt] nl

[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 29-10-2004 17:38 ]

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Heb ook het probleem dat de speler is vastgelopen,
weet hier iemand hoe die eventueel te resetten is? Of de mogelijkheid er is?

Als de batterijen helemaal leeg zijn zal de speler dan waarsch weer werken?
Heb m pas 1 min opgeladen ofzo (nieuw apparaat), iemand misschien ook een idee hoe lang het duurt voor die dan leeg is?

Mvg

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-03-2021

Egg

In der Schweiz jah!

kheb ook net de msi mega 515 binnen...Echt, wat een geluid uit zo'n klein apparaatje zeg, niet te zuinig. Ik had eerst een Creative zen Touch, maar na die 3 keer omgewisseld te hebben, was ik het zat. Ik ben helemaal gelukkig met deze...waarom? 3 keer meer bass, ultratof display, superklein, en 256 mb is meer dan zat. Bovendien hoef je niks te installeren op je pc.

MSI GX660R for the win!

Verwijderd

Weet iemand misschien waar ik zo'n adapter kan kopen?
Want bij mij zat deze er niet bij.

Ik doel op de adpater om de batterij op te laden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 20:38:
Weet iemand misschien waar ik zo'n adapter kan kopen?
Want bij mij zat deze er niet bij.

Ik doel op de adpater om de batterij op te laden.
?

Verwijderd

aan je usb poort hangen?
Zo laad ik hem altijd bij :)

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-11 19:30

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

De tuner van mijn bijna 1 jaar oude Megastick 1 was kapot gegaan, toen ging ik terug naar de vobis en heb ik gratis een 515 gekregen :D. Ik vind het ten opzichte van de megastick een hele verbetering. Erg mooi schermpje, en het spoelen gaat een heel stuk sneller. Ik had alleen vandaag dat de speler zich opeens resette tijdens het vooruit spoelen in een nummer. ik heb firmware 2.0.8, misschien dat een nieuwe versie dit oplost. Ook een screensaver die aan te passen is zou wel cool zijn, die muzieknoten vind ik maar gaar, en hij start veel te snel.

[ Voor 13% gewijzigd door mentalmadnizz op 15-12-2004 15:24 ]

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Verwijderd

Ik zit ook te twijfelen om deze speler aan te gaan schaffen. Zal de speler ook op mijn brommer gebruiken (1 oortje in). Nu mijn vraag ,is het uitgangsniveau daar voldoende voor? (dat getalletje zegt me jammer genoeg maar weinig). Alvast bedankt!

Nog een vraagje ,hoe is de ontvangst van de radio?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 23:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:46:
aan je usb poort hangen?
Zo laad ik hem altijd bij :)
Gaat jammer genoeg nogal lastig op vakantie ;)

Verwijderd

Iemand?

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:37
Ik geloof dat ze bij http://www.mp3spelers.nl een adapter verkopen waar je je usb draad aan kan hangen en dat je hem dan via het lichtnet oplaad

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-11 10:22

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb er nu zelf ook een, en ik ben erg tevreden voor het geld (2e hands voor een prikkie ;) ) , alleen de doppen die erbij zitten zijn behoorlijk bagger :P Maar nu keek ik op de MSI site en toen zag ik een firmware update ! Spelertje support nu dus ook Playlist's en het volume is wat duidelijker :) Ik voeg zo even een linkje toen

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Pagina: 1