Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een PDA of handheld waar ik een extern beeldscherm op kan aansluiten. Ik heb gehoord van het bestaan van deze pda's alleen kan er geen vinden. Weten jullie welke pda's hiervoor geschikt zijn?

Een belangrijk punt is hierbij ook de resolutie welke weergegeven kan worden op het externe scherm.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Mag ik vragen waarom je dit wil? Misschien is er wel een andere oplossing te vinden op datgene wat je wil.

Alors.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:55
Voor de Toshiba 740/750 en de 800 kan je een VGA uitbreidingsmodule kopen!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Voor de sharp zaurus zijn er ook CompactFlash videokaarten met een VGA uitgang, die hebben een resolutie van 800x600, maar voor dat geld kun je volgens mij beter een kleine notebook kopen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Voor enkele PalmOS pda is ook zo'n adapter te verkrijgen oa van margi, maar of die alles kan wat je wil?(wat wil je eigenlijk)?

[ Voor 6% gewijzigd door begintmeta op 07-07-2004 22:07 ]

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 20:20
PDAshop heeft een SD kaart met VGA-Out, je kan er presentaties mee geven, maar zoals begintmeta zegt: wat wil je ermee?

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-11 20:21
Ehm,

Ons eerste id was een mini-pc, echter kwamen we later met het idee om het op een ppc te integreren.

Kortom: een zo klein mogelijke mobiele oplossing

En tot welke resolutie gaan die uitbreidingsmodules? Of nemen deze 1:1 de res van de ppc over??

Verwijderd

Topicstarter
okio schreef op 07 juli 2004 @ 21:00:
Ehm,

Ons eerste id was een mini-pc, echter kwamen we later met het idee om het op een ppc te integreren.

En tot welke resolutie gaan die uitbreidingsmodules? Of nemen deze 1:1 de res van de ppc over??

Verwijderd

Topicstarter
okio schreef op 07 juli 2004 @ 21:00:
Ehm,

okio hoort ook bij dezelfde groep die hetzelfde antwoord zoekt.

Wij zijn op zoek naar een PDA die we direct op een beeldscherm kunnen aansluiten. Het liefst dat beeld met een hoge resolutie kunnen tonen. Naast dat moet de PDA extra geheugen bevatten via SD. Ook moet er een GPS apparaat aan te pas komen. Via CF of via bluetooth. Je moet de PDA makkelijk kunnen disconnecten en er mee rond lopen, liefst met het GPS apparaat erbij.
Het beste is dat de PDA direct aan stroom staat als hij naar een externe monitor stuurt.

Eerst werd gedacht aan een minicomputer, alleen een handheld is beter voor het probleem dat wij moeten oplossen. Vooral omdat het meerdere functie zou moeten kunnen verrichten (zowel extern monitor als lopen met de PDA).

Zelf hebben we de combinatie van een HP 22xx met een bluetooth GPS apparaat en Margi connector naar beeldscherm gevonden. misschien heeft iemand ook nog leuke andere oplossingen of misschien aanwijzingen/tips.

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Bedankt voor de info, maar niet lullig bedoeld, wat is de volledige context hierbij? Waarom wil je dit zo uitvoeren? Ben ik wel benieuwd naar. :)

Alors.

Verwijderd

is een Laptop niet iets voor jou?

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Inderdaad, met een beamer. :+

Alors.

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Een Qtek 2020 met een expansion pack.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/2701_1.jpg

Expansion pack kost € 177,31 incl. De Qtek zelf rond de €700 nieuw.

[ Voor 26% gewijzigd door D-Jay op 09-07-2004 12:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Stereotomy schreef op 08 juli 2004 @ 15:41:
Bedankt voor de info, maar niet lullig bedoeld, wat is de volledige context hierbij? Waarom wil je dit zo uitvoeren? Ben ik wel benieuwd naar. :)
Een soort tomtom systeem wat je naast je auto ook op andere dingen kan aansluiten. en er ook mee rond kan lopen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 23:25:
is een Laptop niet iets voor jou?
Met een laptop kan je niet goed rondlopen

Verwijderd

Topicstarter
D-Jay schreef op 09 juli 2004 @ 12:02:
Een Qtek 2020 met een expansion pack.

[afbeelding]

Expansion pack kost € 177,31 incl. De Qtek zelf rond de €700 nieuw.
De samenstelling die ik hierboven ga zou op 800 euro komen inc. gps.

Verwijderd

Ik zou inderdaad bijv. een Ipaq H2210 nemen met een GPS-muis die je op dat contact onderaan aansluit (met splitter zodat ook je voeding nog werkt).
Dan heb je 1 slot over voor bv. een CF card (opslagmedium) en een SD slot voor je vga-output (of andersom...)
Pagina: 1