Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan je het geluid van het klikken van het fototoestel op de Nokia 6230 uitzetten?
Kan met de search niet echt iets vinden

Greetz,

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:12
Volgens mij is dat tegenwoordig verplicht en kan dat zonder 'gehack' niet zomaar uit.

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 10:03
menu>media>camera>instellingen>camera geluiden> uit

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:12
ow right, sorry dan ;)

• Reintjuhh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:53
Dat is onzin.

Menu -> Media -> Camera -> Instellingen -> Camerageluiden

Ik weet bdw zeker dat deze vraag al veel vaker voorgekomen is. Voortaan wel een beetje zoeken hoor !

Verwijderd

sorted.bits schreef op 07 juli 2004 @ 13:35:
Volgens mij is dat tegenwoordig verplicht en kan dat zonder 'gehack' niet zomaar uit.
Das volgens mij (nog alleen) in bepaalde Europese landen en Azie.

Verwijderd

Je had wel een goed punt trouwens, ik vind eigenlijk wel dat het verplicht zou kunnen zijn. Met dat geluid uit weet je dan niet meer dat er een foto gemaakt wordt en dat kan weer worden gezien als schending van de privacy....

Verwijderd

Topicstarter
Thanx Ikke, dat is de oplossing :-)

• IKKE86
Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 13:38:
[...]

Je had wel een goed punt trouwens, ik vind eigenlijk wel dat het verplicht zou kunnen zijn. Met dat geluid uit weet je dan niet meer dat er een foto gemaakt wordt en dat kan weer worden gezien als schending van de privacy....
beetje onzin imo, als iemand van achter jouw ofzo een foto maakt hoef je dat ook niet te merken

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Waarom moet je hier een nieuw topic voor openen?? Der is een centraal 6230-topic en daar staat het ook al vaak genoeg in vermeldt. Bovendien staat het ook gewoon in de handleiding van je telefoon.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

IKKE86 schreef op 07 juli 2004 @ 13:39:
[...]

beetje onzin imo, als iemand van achter jouw ofzo een foto maakt hoef je dat ook niet te merken
Correctie, alle normale fotocamera's maakten geluid. Het is van belang dat mensen zich bewust zjin dat er een foto word genomen. Zeker met een digitale camera van een telefoon vind ik het belangrijk. De telefoon is zo klein en zo onopvallend dat men de meest rare foto's neemt, zo toonde trots een klasgenoot van mij een foto van het kruis van een dame dat hij had gefotografeerd in det trein met zijn telefoon. Goed je zag een stukje string, in matige kwaliteit, maar |:( het is toch te gek voor woorden. :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 17:27:
[...]

Correctie, alle normale fotocamera's maakten geluid. Het is van belang dat mensen zich bewust zjin dat er een foto word genomen. Zeker met een digitale camera van een telefoon vind ik het belangrijk. De telefoon is zo klein en zo onopvallend dat men de meest rare foto's neemt, zo toonde trots een klasgenoot van mij een foto van het kruis van een dame dat hij had gefotografeerd in det trein met zijn telefoon. Goed je zag een stukje string, in matige kwaliteit, maar |:( het is toch te gek voor woorden. :X
Ja oke, maar als er wel geluid op zat was dat toch altijd te ontkennen en de foto was toch al genomen. Zo hard gaat t geluid van de nokia 6230 nou ook weer niet he

• IKKE86
Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 17:27:
[...]

een gewone digitale camera maakt toch zeker ook geen geluid? bovendien moet je toch speciefiek ergens op richten om een foto te maken en dat valt netzo goed op
Pagina: 1