• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-02 07:37
Ik heb mij gisteren deze aangeschaft en er zijn me enkele dingen opgevallen. Het klepje van de batterijen raakt niet tegen de batterijen zodat ik wat aluminium papier er tussen heb moeten stoppen zodat ze wel contact maken :+ :D 8)7 . Nadat eindelijk alles werkte merkte ik dat ik maximum 10 minuten ermee kan werken. Na 2 foto's ongeveer zijn de batterijen al half leeg. Ik kan ook geen gebruik maken van de mp3 functie want halverwege een liedje zijn de batterije ook leeg. Eigenlijk zijn deze functies dus onnodig aangezien er niet voldoende stroomcapaciteit is ... :X Ik gebruik de bijgeleverde batterijen: 1800Mha Nimh oplaadbare batterijen. Deze heb ik volledig opgeladen. Van gisteren morgen tot deze morgen. Het is een fijn apparaatje om wat mee te spelen want je begrijpt dat ik ook niet uit ben op professioneel fotograferen. Wat dit apparaat kan is voor mij voldoende mits de gebreken niet aanwezig zijn. Het klepje wat geen contact en de batterijen wat super snel leeg zijn. Iemand een oplossing hoe ik ervoor zorg dat de batterijen een stuk langer mee gaan anders breng ik em terug naar de winkel :r

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-02 11:18

TwoR

Gekleurde stippen

Nou inderdaad terug naar de winkel. Als je klepje de batterijen al niet raakt en je stopt er alu papier tussen dan klopt er toch iets niet. En daarbij denk ik dat de stroom misschien wegloopt door het alu :? (wilde gok trouwens)

[ Voor 5% gewijzigd door TwoR op 07-07-2004 13:11 ]

• ddkiller0900
Morgenvroeg sta ik daar. Ofwel een vervangtoestel wat ik daar uiteraard kan testen ofwel mijn geld volledig terug. En anders beetje dreigen met advocaat ofzo.

• ddkiller0900
Ik ben terug gegaan naar de Lidl waar ze mij vertelden dat ik eerst naar een gratis nummer moest bellen waarna ik een brief thuis gestuurd zou krijgen. Met deze brief en de pocket dv 3500 moet ik dan terug naar de Lidl en dan krijg ik ofwel mijn geld terug ofwel een nieuw toestel. Ik bel naar het nummer en natuurlijk verwijzen ze mij door naar een andere helpdesk :X Geen probleem, ik was goedgezind dus maakte het niet zoveel uit. Nu het mooiste van allemaal: Het batterijdekseltje maakte dus geen contact en de man van de helpdesk zei dat er al meerdere klachten zijn binnengekomen. Zijn oplossing was simpel. Je neemt een schroevendraaier en je plooit de plaatjes wat contact moeten maken met de batterijen een beetje zodat ze wel contact maken. Vroeg ik mij eigenlijk af of dan niet de garantie vervalt :D Maar het toestel werkt nu wel. Maar iemand een idee hoe lang dat de batterijen meegaan? Hoeveel minuten kan ik ermee filmen of hoeveel foto's kunnen er mee gemaakt worden? :+