Toon posts:

Welke laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil binnenkort een laptop kopen voor mezelf maar ik weet niet meteen welkeen ik zou kiezen. ik heb een budget van €1500 (maximaal € 1600), dit is enkel voor de laptop en niet voor eventuele randapparatuur (waarvoor een ander budget is).
ik heb al 2 laptops in gedachten:
1) acer Aspire 1511LMi specs
Afbeeldingslocatie: http://www.acer.be/acereuro/wr-resource/1623750787/upload/E0Entity3/1/Aspire1510_normal.jpg
2) packard Bell H5 ( deze zou nog in België moeten verschijnen maar staat al op de franse site van PB en dan liefst de H5308) Specs
Afbeeldingslocatie: http://www.packardbell.fr/files/includes/displayBlob.asp?TableFieldId=%20part_number%20&table=%20marketing_products%20&field=%20prod_photo%20&ID='PB01400102'de laatste pic kan mogelijk niet werken.
welke is de beste keuze volgens jullie?
de laptop zal worden gebruikt voor gaming, office,...( en om lans mee af te schuimen natuurlijk)
andere suggesties zijn altijd welkom natuurlijk.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 13:28 . Reden: wannabee modje (as told by Airhead) ]

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-01 19:57

The.Force

*Bauer Addict

Welkom op GoT,

We zien in je topicpost niets terug dat je zelf op zoek bent gegaan. (reviews, specs,..)

Kijk eerst eens zelf rond op het net, daarna pas kom je terug hier met je vragen...

Ik stel voor dat je eerst eens de inschrijvingsvoorwaarden & FAQ's leest!

System Specs!

Verwijderd

The.Force schreef op 07 juli 2004 @ 12:53:
Welkom op GoT,

We zien in je topicpost niets terug dat je zelf op zoek bent gegaan. (reviews, specs,..)

Kijk eerst eens zelf rond op het net, daarna pas kom je terug hier met je vragen...

Ik stel voor dat je eerst eens de inschrijvingsvoorwaarden & FAQ's leest!
+1 wannabee modje :)
Ik zou je voorzichtig willen voorstellen ook even in de spiegel te kijken, ik noem als voorbeeld dit topic van jezelf:
Hp deskjet 5150 vs 930C?/

Tot zover MIJN nutteloze post :+

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-01 19:57

The.Force

*Bauer Addict

offtopic:

Euhm, het is te zien dat je een 'AirHead' bent... :+

Kijk es verder dan je neus lang is, ik heb het vooral over dat hij zelf wel wat mag zoeken! (Ten minste toch zeker specs geven.)

Ook gaat het hier niet over mij (topics van mij hier plaatsen is totaal niet relevant.)
Bekijk dat topic maar es wat verder, nog sterker de reply over dekkingspercentage's ken ik echt wel vanbuiten zonder te zoeken.

@ Robin_s : Dat is al wat beter, koste het je nou zoveel moeite? Vraag om een echt modje om een duidelijkere topictitel en het begint nog een echt topic te worden!
Trouwens ook maar een lame edit van je hoor die reden... :/

PS: Ik geef de TS enkel wat tips, daarvoor hoef je geen moderator te zijn.

[ Voor 78% gewijzigd door The.Force op 07-07-2004 13:51 ]

System Specs!

Verwijderd

waarom kijk je es niet naar de acer travelmate 8002/8003, die liggen +/- in jouw prijsklasse en zijn zeker de moeite waard

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Neem even hier een kijkje. Daar kan je alle regels vinden bij het openen van dit soort topics. Zoals The Force al opmerkt kan je het beste zelf even op zoek gaan naar reviews, linkjes en ervaringen van gebruikers.

Je ziet vaan in reviews benchmarks, waarmee je gemakkelijk kan vergelijken. Zo kan je al snel concluderen welke notebook beter presteert dan de ander. Daarnaast staat een review vaak vol met informatie over de notebook; misschien is de 1511LMi toch 3x niks voor je, vanwege het scherm (om maar iets te noemen).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.