Toon posts:

TV-Kaart: nog wel geluid, maar geen beeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Pinnacle PCTV Rave.
Tot nu toe nooit problemen mee gehad, maar
nadat ik gisteren een nieuwe geluidskaart heb ingebouwd heb ik wel gewoon geluid, maar geen beeld, tenminste...helemaal paars met groen.
Is tie kapot of is het wat anders. Kan iemand mij helpen???

Verwijderd

ik had hetzelfde probleem met mijn kaartje (hollywood plus)
ik heb de sb16 emulator uitgezet (als je een sb!live hebt gekocht in iedergeval) want dat is toch aleen voor dos geluid.
en toen de nieuwste drivers voor me mpegdecoder kaartje gehaald, en klaar was ik.

have fun, and a merry X-mas

Verwijderd

Topicstarter
mewwy chwismas 2 U 2...
maar ik heb geen soundblaster live.
Maar ik heb dus wel geluid...maar geen beeld.
Dan kan het niet aan de geluidskaart liggen.
Ik heb een PCI Digital van Pine als geluidskaart, maar ik denk niet dat dat uitmaakt.
Dus ik kan ook geen emulators etc uitzetten.

Verwijderd

damn..... ik heb maybe wel een idee..

ga eens kijken bij (deze computer, rechtermuisklik er op en dan eigenschappen
en dan op apparaatbeheer..

kies daaruit je geluids kaart en probeer eens wat fucties uit te zetten die je voor dos lijken, meestal een emulator.

en dan een driverupdate vor je mpegkaartje, en klaar ben je, als dit ook nog niet werkt weet ik het niet meer :7

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of ik nou iets doms zeg hoor, maar het is geen mpeg-kaart het is een tv-kaart. En hij heeft het altijd gedaan en ik heb er niks aan veranderd.
Heb ik hem gesloopt?

Verwijderd

Heb je het geprobeerd met je nwe geluidskaart er weer uitgesloopt?

Verwijderd

Topicstarter
nee, maar dat ga ik wel proberen, want hij valt me toch tegen. Maar toch vind ik het vreemd...

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
dat probleem heb ik ook gehad.. het is een irq conflict, je moet ff je soundcard in een slot doen zodat hij geen irq's deelt.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
THX a lot... Kep die geluidskaart eruit gesloopt, de oude erin gezet en hij doet het weer!!!:):):)
Pagina: 1