bestanden met .cdr extencie zijn als het goed is corel draw bestanden. Alleen als ik ze probeer te openen zegt deze dat of de bestandsindeling niet klopt of er is een verkeerde filter geinstalleerd. Weet iemand toevallig waarmee deze wel te openen zijn?
Als je wilt zien welke applicaties er bij deze bestands-extensie horen kun je hier even naar kijken. Kun je niet beter erachter proberen te komen door wie en met welk pakket de bestanden ooit zijn aangemaakt?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
http://whatis.techtarget....atC/0,289938,sid9,00.html
CDR Corel Draw Vector drawing file
CDR Raw Audio-CD data file
CDR Corel Draw Vector drawing file
CDR Raw Audio-CD data file
Is het wel de goede / juiste versie van Coreldraw?
@ replys hierboven: TS weet al dat het coreldraw is hoor
@PatBrugge: true, als het goed is. Die mogelijkheid is er ook, maar imho komt .cdr (coreldraw) meer voor dan een raw audio file.
Je zou dan naar filesizes (ook niet zaligmakend) moeten kijken.
Ten 2e lijkt het me: TS wil dat file openen, doet dat met een reden, lijkt me dat TS verwacht dat het coreldraw moet zijn.
@PatBrugge: true, als het goed is. Die mogelijkheid is er ook, maar imho komt .cdr (coreldraw) meer voor dan een raw audio file.
Je zou dan naar filesizes (ook niet zaligmakend) moeten kijken.
Ten 2e lijkt het me: TS wil dat file openen, doet dat met een reden, lijkt me dat TS verwacht dat het coreldraw moet zijn.
[ Voor 100% gewijzigd door TeeDee op 07-07-2004 10:42 ]
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Verwijderd
TS zegt "als het goed is" conclusie daaruit is dat hij het niet zeker weetTeeDee schreef op 07 juli 2004 @ 10:22:
Is het wel de goede / juiste versie van Coreldraw?
dus dan is er de mogelijkheid dat hij een "Raw Audio-CD data file" probeert te openen in coreldraw.
Het zouden speciale afbeeldingen moeten zijn voor de brand veiligheid. Ik kreeg ze per diskette van een medewerkster. Die wist niet zeker waar ze vandaan kwamen. Ook heb ik al gezocht naar een programma waarmee ik die bestanden misschien kan converteren, maar niks gevonden.
Heb je al op de site van Corel gekeken of er eventueel filters te downloaden zijn?Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 09:50:
of er is een verkeerde filter geinstalleerd.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Probeer eens Xnview of Nconvert? Die ondersteund een hoop formats, en afaik CDR (preview) ook!Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 10:54:
al gezocht naar een programma waarmee ik die bestanden misschien kan converteren, maar niks gevonden.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
probeer open office eens, die ondersteunt zowat alles.
Als het een cd filetje is past het waarschijnlijk niet op een floppy
Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 10:54:
Ik kreeg ze per diskette van een medewerkster
Dus....stefan001 schreef op 07 juli 2004 @ 11:16:
Maar je zou kunnen informeren bij het bedrijf die de brandbeveiliging heeft aangelegt bij het bedrijf. Grote kans dat zij de afbeeldingen hebben gemaakt en dus ook weten hoe je deze moet openen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
/muggezift mode aan
toch had je de topic-title ff moeten corrigeren mod...extensie ipv extencie
/muggezift mode uit
toch had je de topic-title ff moeten corrigeren mod...extensie ipv extencie
/muggezift mode uit
Pagina: 1