[lotus notes] email als attachment

Pagina: 1
Acties:

• MofD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-03-2021

MofD

*zucht*

Topicstarter
We draaien hier lotus notes 5.012 (*zucht*)
Probeer een email te versturen met daarín een aantal email als attachment uit mijn eigen inbox.
Met Outlook gaat dit vrij eenvoudig, maar met Notes???
Kan het niet vinden.
Kan wel Forwarden, maar dan krijgt de ontvanger het toch gewoon als een e-mail.
Iemand een id??

Beauty is in the eyes of the beholder..... is Windows echt de grootste bètatest ooit???

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:25

Croga

The Unreasonable Man

Nope... gaat niet.....

In Outlook wordt een EMail behandeld als een bestand. In Notes wordt het behandeld als een entry in een database. Een entry in een database kun je niet als "attachment" gebruiken....

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-08 20:44
Wij draaien ook Lotus Notes hier op de zaak en ik heb dit ook nooit kunnen vinden. Ik vraag me af of het uberhaupt wel mogelijk is.
edit:
Niet mogelijk dus, zoals ik al dacht

[ Voor 17% gewijzigd door Sleepie op 07-07-2004 09:51 ]

Verwijderd

je wil gewoon een mail versturen met lotus notes en daarin een attachement meesturen?

zo ja: ga in de mail staan met je cursor dan klik je op file dan attach en dan kan je gewoon de file uitzoeken

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kan wel :

In je inbox (of all documents) de documenten selecteren (aanvinken) en dan Actions > Forward > alle aangevinkte emails onder elkaar in 1 email

Hmm ze zijn nu natuurlijk geen attachments, maar komt volgens mij het dichtste in de buurt van wat je wilt.

[ Voor 28% gewijzigd door Quantor op 07-07-2004 09:59 ]

• MofD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-03-2021

MofD

*zucht*

Topicstarter
ok, thnx!
Hoef ik niet verder te zoeken.
Quantor: dit had ik idd gevonden als optie, maar de ontvanger krijgt gewoon 1 grote mail.
Op zicht lijkt me het toch niet echt moelijk. Je hebt een aantal database regels. Die zou je per regel toch met een script kunnen exporteren naar text files en dan attachen?
ben alleen geen scriptkiddie...

Beauty is in the eyes of the beholder..... is Windows echt de grootste bètatest ooit???

Pagina: 1