Toon posts:

[auto-mp3]Pioneer DEH-p3590MP ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ha AV experts :o

Ik ben al een tijdje op zoek naar een mp3 autoradio (goeie prijs kwali verhouding tuurlijk ;) ) Nu kwam ik een leuke tegen, de Pioneer DEH-P3590MP.

De prijs is goed, heb ik ook al op verschillende sites vergeleken. Mijn vraag is nu hoe is jullie ervaring met dit merk, ik heb namelijk gehoord dat sony cd spelers die schuin (achterover hangend) gemonteerd worden in de auto het niet goed doen. Gezien dit in mijn auto ook het geval is... ik wil dus niet dat ding kopen en er dan achter komen dat ie het helemaal niet doet in die positie ;)

Tevens kom ik dit type weinig tegen op sites die in andere topics hier gepromoot worden, die hebben tussen de 2600 en 3600 serie van pioneer niks. Is dit een slecht/oud/ongewild type ofzo :?

b.v.d.

edit:
Ohja, ik heb al gezocht op google en de search van GoT maar ben naast de prijs en wat basic specs geen info tegen gekomen over die radio.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 09:05 . Reden: toevoeging zoeken ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :O

Verwijderd

Ik heb toevallig vorige week met diezelfde radio in mijn handen gestaan, maar heb uiteindelijk gekozen voor de JVC KD-S891R. Ongeveer dezelfde prijs maar ik vond hem wat mooier.

Deze mag iig volgens de installatiehandleiding tot 30 graden achteroverhellend ingebouwd worden. Waarschijnlijk zal dat bij een Pioneer radio ook wel zoiets zijn.

Hoe groot is de hoek bij jouw auto?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 15:52:
Ik heb toevallig vorige week met diezelfde radio in mijn handen gestaan, maar heb uiteindelijk gekozen voor de JVC KD-S891R. Ongeveer dezelfde prijs maar ik vond hem wat mooier.

Deze mag iig volgens de installatiehandleiding tot 30 graden achteroverhellend ingebouwd worden. Waarschijnlijk zal dat bij een Pioneer radio ook wel zoiets zijn.

Hoe groot is de hoek bij jouw auto?
'k ben gister wezen shoppen, maar in het echt vond ik die pioneer er niet zo mooi uitzien. Die JVC stond er naast en is idd mooier en even duur :9. Ik heb nog geen radio gekocht, ik wacht het nog even af. Hoe bevalt de JVC?

De hoek in mijn auto is niet zo schokkend groot, ik zal hem vanavond eens opmeten.