Wij hebben aardig wat pc's in ons netwerk staan die op win 95 t/m win xp machines werken. Omdat, als het systeem op stand-by gaat, er heel wat citrix sessies verloren gaan zou ik graag willen dat de power options allemaal op "nooit" staan. Ik heb al aardig wat dingen hierover opgezocht en ben erachter gekomen dat je met deze regkey:
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\PowerCfg]
"CurrentPowerPolicy"="2"
Het power management op "presentatie" zet. Standaard staan de instellingen van presentation allemaal op "nooit". Alleen als ik deze regkey invoer op meerdere machines dan staat het energiebeheer schema wel op presentation, alleen de waardes staan gewoon nog op de waarde die ze al waren en dus niet op "nooit". Weet iemand hoe ik deze waardes ook mee verander?
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\PowerCfg]
"CurrentPowerPolicy"="2"
Het power management op "presentatie" zet. Standaard staan de instellingen van presentation allemaal op "nooit". Alleen als ik deze regkey invoer op meerdere machines dan staat het energiebeheer schema wel op presentation, alleen de waardes staan gewoon nog op de waarde die ze al waren en dus niet op "nooit". Weet iemand hoe ik deze waardes ook mee verander?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 08:58 ]