Jahaa, dergelijke VGA/TV adpaters bestaan, maar ze zijn schaars. Ik ben ook op zoek naar een betaalbare variant. Ik had een merkloze adpater (gokje) besteld bij man & muis, maar kreeg prompt een mailtje dat ze al een maand niet meer leverbaar zijn en dat het nog onbekend is wanneer ze wel weer leverbaar zijn. "Informeert u over een paar weekjes nog maar eens". Verder heb ik gezien dat guillemot http://www.guillemot.nl twee type vga/tv converters maakt de pro en de deluxe versie. Deze staan wel op de guillemotsite, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken of ze verkocht worden, waar en hoe duur ze zijn. Als er tweakers zijn die ervaringen hebben met vga/tv converters of weten wie ze verkoopt voor welke prijs hoor ik dat ook graag (je vindt ze niet echt in de pricewatch terug)
Ze bestaan wel, maar mijn ervaring is dat net als de TV out op diverse video kaarten niet echt mooi is...
Leverancier weet ik niet sorry.
Leverancier weet ik niet sorry.
Ja ja ja Nee !!
Zou je dan niet gewoon beter een extra kaartje erbij kunnen pleuren, die wel tv-out heeft? Zoals de sis 6326 (een mpeg kaart kan natuurlijk ook, maar toch...)?
Dat zou natuurlijk wel kunnen, maar het gaat bij mij om een wat oudere PC die aan mijn netwerkje hangt, en die heeft geen AGP-slot, en dat kaartje wat jij suggereert is wel AGP. Bovendien als extra kaartje naast je gewone AGP, als je die wel hebt, gaat het dan ook niet.
Maar wacht ik zie net een jaton 77-3d, 4 Mb met TV-out, PCI. Nooit van gehoord, maar misschien is het wat...
Maar wacht ik zie net een jaton 77-3d, 4 Mb met TV-out, PCI. Nooit van gehoord, maar misschien is het wat...
Pagina: 1