Inmiddels heb ik er twee boeken, Google en hier al een dag gezocht maar ik kom er niet uit. Ik heb een Excel sheet (in de kop bij de naam staat overigens [Groep] wat mij niet heel veel zegt). Nu wil ik uit deze sheet een rij copieren en die in een lege sheet plakken (simpeler kan bijna niet) maar het lukt niet. Ik copieer de rij en als ik probeer te plakken krijg ik de melding: "De informatie kan niet geplakt worden omdat het gebied kopieren en het plakgebied niet dezelfde grootte of vorm hebben...... blabla....." Ik heb al vanalles geprobeerd maar ik kom er niet uit............
Via de GUI (dan zit je nl in het verkeerde forum), of via programmeerwerk (dan zouden we graag wat code zien)?
Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be
Zijn er in die rij cellen samengevoegd ofzo? Dan kan het zijn dat dat niet overeenkomt met de sheet waarnaar je kopieert en dan geeft hij die fout.
Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Negeren wat je niet snapt wordt meteen afgestraft.Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 08:18:
Ik heb een Excel sheet (in de kop bij de naam staat overigens [Groep] wat mij niet heel veel zegt).
[ Voor 9% gewijzigd door Lustucru op 07-07-2004 08:53 ]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Inderdaad en dan te bedenken dat ik hier een hele tijd naar aan het zoeken ben geweest..............
Pagina: 1