adsl router gezocht..

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
door alle modems en router enzovoort zie ik door de bomen het bos niet meer,

ik heb bij iemand adsl aangelegd en hij heeft een speedtouch modem (vraag me niet welk type) maar nu zoekt ie een router hiervoor die dus prima geschikt is voor adsl maar tevens ook voor de kabel (liefst met ingebouwde switch)

Ik zelf heb de beschikking over kabel internet met een linksys router en het liefst zou ik hem ook een linksys willen aanraden(omdat ik die dus ken) maar ik heb er geen ervaringen mee op adsl gebied,

wie kan mij ervaringen geven over de diverse routers en de modems waar deze op aangesloten zijn.

(ik zeg ook even het budget: 50 tot 100€)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:47
Elke router die ADSL kan delen is geschikt. En dat komt neer...ja, op zo'n beetje elke NAT router die er tegenwoordig te vinden is.

Er is er niet echt een 'beter' dan de ander, of 'sneller'. Hoogstens dat de een enkele extra functies heeft. (VPN, Wifi etc). Maar dat zal duidelijk in de specificaties aangegeven staan.

Anyway, wat ik hiermee dus wil zeggen is: Zoek eens een beetje rond, kijk eens in de pricewatch welke routers er in je budget vallen...en zoek daarvan een review :)

Succes !

Dit topic is gesloten.