Toon posts:

[Printer] Is een oude cardridge nog navulbaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen tweedehandse printer gekocht, maar er waren geen kabels bijgeleverd. Nu heb ik na 2 maanden eindelijk een voedingskabel aangeschaft. De Cardridges die erin zitten doen het niet meer(de printer zegt dat ze leeg zijn). Nu weet ik ook niet hoe oud ze zijn.

Stel dat het helemaal oud/uitgedroogd is, kan je zo'n cardridge dan nog wel navullen. Zullen de printerkoppen nog wel goed zijn ?
Het gaat om HP15 en HP78 voor een deskjet 940c.

Zijn b-merk cardridges goed navulbaar ?

Orgineel
HP78........... 38 ml...... € 57,59
HP15........... 19 ml........€ 25.00

b-Merk
HP78........... 38 ml...... € 35,57
HP15........... ?? ml........€ 21,30

Shivan

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 00:50 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:28
Volgens mij kan je in de 940c ook 45 cardridges plaatsen.. Die hebben wat meer inhoud voor dezelfde prijs.. moet je ff met google zoeken of ze werken..

Pvouput live

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-04 14:58

MadMan

What the....

Als lege cartridges een tijdje open en bloot in een printer zitten drogen ze inderdaad uit, en raakt de printkop waar microscopische gaatjes in zitten verstopt. Het is niet meer mogelijk om een uitgedroogde cartridge bij te vullen.
Wat je wel kan doen is eerst een bijvulsetje kopen en een beetje inkt bij te vullen, en dan te testen of de koppen het nog doen. Als dit niet het geval is kun je altijd nog nieuwe patronen kopen en die zodra ze leeg zijn bij te vullen met je bijna niet gebruikte bijvulsetje. In een bijvulsetje zit namelijk genoeg om een aantal keren je patronen bij te vullen. Op deze manier maak je het minst kans op een geldverspilling

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Met die prijzen kan je volgens mij net zo goed bij de winkel (Mediamarkt, bv) kijken naar een nieuwe printer. Heb je voor €39,- een nieuwe printer met een zwarte en een kleuren- cartridge.

En voor de oude printer ? Je betaalt toch een verwijderingsbijdrage. Dan moet de verkoper jou in staat stellen de oude machine terug te geven en dan moeten zij hem afvoeren.

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."