Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

slot-in cd/dvd modden zodat hij verder uitwerpt?

Pagina: 1
Acties:

• Promy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-11 21:24
Ik zou voor een klein projectje waar ik in de denkfaze van zit (100 disk cd changer) graag een slot-in cd/dvd gebruiken.
Enige probleem (mmm, i wish :)) is dat die dingen de cd er niet ver uitwerpt.
ideaal zou zijn moest hij de cd er volledig uitwerpen, maar meer dan 75% lijkt me ook haalbaar.
Is het mogelijk dit te veranderen? ook het vroeger intrekken, zou handig zijn (maar moet niet, erin duwen kan je gemakkelijk doen ;) )

Verwijderd

misschien met wat technis lego een soort van iets dattie de drive naar voren drukt?
of de cd naar achteren (gezien van achterkant cd-drive)

Verwijderd

Het zou al heel veel schelen als je de drive openmaakt om te kijken hoe het nu in elkaar steekt en of er nog ruimte/mogelijkheid is om de uitwerparm te verlengen en of de inname schakelaar verplaatst kan worden.
Kortom: vanaf hier kunnen wij niets zien of iets zinnigs over zeggen ;)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 15:02
Volgens mij heb ik een soortgelijkj iets eens in de ComputerIDEE (jah, mn pa las dat 8)7 ) gezien. Alleen dan een automatische CD-wisselaar voor een brander.

Hiervoor hebben ze een gewone cdr met een lade gebruikt, waarbij ze met lego van onder de CRtje naar bovendrukte, en opzij kon vallen.
Bij jou zal t wat lastiger worden omdat je een wisselaar wilt, en je dus een bepaalde CD wilt kunnen pakken uit je reservoir, en later weer wilt kunnen terug stoppen. Maar toch zou ik voor het gebruik van een CD/DVDspeler met lade gaan.

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:20

Soul__assasin

de Belbelg

gewoon dat zwarte bescherm plastiek verwijderen en je cd word volledig utgespuwd dus gewoon je frontje erafhalen en ik denk dat je plobleem opgelost is :p

www.weefab.com

• Promy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-11 21:24
Ik heb voor het moment nog geen speler aangekocht voor dit projectje...vandaar dat ik eerst even probeer te checken of anderen het al gedaan hadden :-)
Maar vrees dat zonder eentje te kopen en te openen ik er idd niet uit geraak :(
Pagina: 1