Toon posts:

Netgear WGT634u met Motorola SB5100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met de combinatie Netgear WGT634U router en de Motorola SB5100 kabelmodem. De kabel modem en de router functioneren afzonderlijk goed maar zo gauw ik ze aan elkaar hang kunnen ze op de een of andere manier niet met elkaar communiceren via WAN.
De lampjes op de modem en de router geven aan dat de fysieke verbinding wel klopt, de WAN lampjes knipperen heftig. Maar vervolgens krijgt de router op geen enkele manier een ip adres via DHCP van @home. Ik heb zo'n beetje alle mogelijke oplossingen geprobeerd zonder succes:
Standaard instellingen staan goed: DHCP/Hostname
1.Rebooten modem/router/pc helpt niet
2.Resetten router/modem helpt niet
3.Statisch IP werkt niet
4.Kabels gechecked en gedubbelchecked
Is er iemand die nog een suggestie heeft? De router is nog vrij nieuw dus ik heb nog weinig specifieke ervaringen kunnen vinden.

Verwijderd

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb ook @home en heb ook al van alles geprobeerd. Heb echter wel een ander modem, COM21, maar daar kan het niet aan liggen.

Heb de router ook al met de nieuwste firmware geflasht maar had ook geen zin. Heb soms het gevoel dat als je een paar instellingen veranderd dat de router deze dan niet overneemt. Hij geeft dan steeds de oude instellingen terug.