Beste tweakers.
Ik heb van mijn werk een echte Dell M782P Trinitron 17" Monitor mee kunnen krijgen omdat deze geen vga connector meer had.. :

Ik dacht natuurlijk ook . Die zetten we er zo eventjes aan. Helaas. Dell gebruikt een andere kleucodering
Hoe moet ik dit nu aansluiten.?
Normale connectors hebben naar mijn weet zoals ik er hier een voor me heb liggen:
Rood+Mantel
Groen+Mantel
Blauw+Mantel
Zwart
Bruin
Geel
Wit
Echter heeft de DELL:
Rood+Mantel
Grijs+Mantel
Blauw+Mantel
Wit+Mantel
Oranje
Groen
Wit
Geel
Zwart
Wat moet ik hier in vredesnaam mee aan. Ik heb al kleur op kleur gedaan en het niet overeenkomende los gelaten maar dat schijnt niet te werken
Iemand een id? Ik hoop namelijk dat ik deze buis kan redden.
Verder heb ik dit gevonden maar snap er geen kont van aangezien er niet veel overeenkomt:

Pin # Signal Name
1 Red
2 Green
3 Blue
4 No Connect
5 Ground
6 Ground
7 Ground
8 Ground
9 No Connect
10 Ground
11 No Connect
12 DDC DAT
13 Horizontal Synchronization
14 Vertical Synchronization
15 DDC Clock
Ik heb van mijn werk een echte Dell M782P Trinitron 17" Monitor mee kunnen krijgen omdat deze geen vga connector meer had.. :

Ik dacht natuurlijk ook . Die zetten we er zo eventjes aan. Helaas. Dell gebruikt een andere kleucodering
Normale connectors hebben naar mijn weet zoals ik er hier een voor me heb liggen:
Rood+Mantel
Groen+Mantel
Blauw+Mantel
Zwart
Bruin
Geel
Wit
Echter heeft de DELL:
Rood+Mantel
Grijs+Mantel
Blauw+Mantel
Wit+Mantel
Oranje
Groen
Wit
Geel
Zwart
Wat moet ik hier in vredesnaam mee aan. Ik heb al kleur op kleur gedaan en het niet overeenkomende los gelaten maar dat schijnt niet te werken
Verder heb ik dit gevonden maar snap er geen kont van aangezien er niet veel overeenkomt:

Pin # Signal Name
1 Red
2 Green
3 Blue
4 No Connect
5 Ground
6 Ground
7 Ground
8 Ground
9 No Connect
10 Ground
11 No Connect