Ik moet een functie hebben (of zelf schrijven mag ook) waarmee ik het volgende kan:
Stel ik het een proces1 en een proces2 en een controleproces.
Het controleproces controleert, proces1 en proces2 doen hun werk. Nu sluit proces1 proces2 af. Nu wil ik dat het controleproces dan kan zien wie proces2 afgesloten heeft. (Of eventueel, maar lijkt me moeilijker, dat proces2 zelf kan zien wie hem afsluit.)
Ik heb al gekeken op msdn.microsoft.com voor info. Maar alle functies die ik daar tegenkom die hebben het over levende processen, en niet over processen die geterminated worden.
Ik heb op google en deja gezocht, en ik heb op codeproject gekeken.
Ik weet niet of het mogelijk is
, maar als het zo is, zou ik graag een hint willen hebben 
Stel ik het een proces1 en een proces2 en een controleproces.
Het controleproces controleert, proces1 en proces2 doen hun werk. Nu sluit proces1 proces2 af. Nu wil ik dat het controleproces dan kan zien wie proces2 afgesloten heeft. (Of eventueel, maar lijkt me moeilijker, dat proces2 zelf kan zien wie hem afsluit.)
Ik heb al gekeken op msdn.microsoft.com voor info. Maar alle functies die ik daar tegenkom die hebben het over levende processen, en niet over processen die geterminated worden.
Ik heb op google en deja gezocht, en ik heb op codeproject gekeken.
Ik weet niet of het mogelijk is
edit:
Ohja, ik heb wel ergens wat voorbij zien komen over het opvangen van een terminate-signaal, maar ik zou niet weten hoe.
Ohja, ik heb wel ergens wat voorbij zien komen over het opvangen van een terminate-signaal, maar ik zou niet weten hoe.
[ Voor 16% gewijzigd door cobratbq op 06-07-2004 23:44 ]
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...