na een formpje te echo-en met daarin een textarea met de naam 'oms' ...
....krijg ik na het uitvoeren van de volgende query op de database....
You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'desc, arena) values ('2313','321231','2313')' at line 1
heeft iemand een idee wat hier aan de hand is, zelf zit ik er al ff een 1/2 uurtje op te zweten, i'm running out of options....
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <FORM ACTION=\"admin.php?op=rollof&a=add_newstadium\" METHOD=post> <table width=100%> <tr> <td>stadion toevoegen</td><td> </td> </tr> <tr> <td>Stadion</td> <td> <input type=text name=arena></td> <td rowspan=2><textarea name=oms rows=10 cols=70></textarea></td> </tr> <tr> <td>Plaats</td> <td> <input type=text name=city></td> </tr> <tr> <td><input type=submit value=toevoegen name=submit></td> <td> <input type=reset></td> </tr> </table></form> |
....krijg ik na het uitvoeren van de volgende query op de database....
code:
1
2
3
| $query = "insert into stadium (city, desc, arena) values ('$city','$oms','$arena')"; mysql_query($query) or die (mysql_error()); |
You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'desc, arena) values ('2313','321231','2313')' at line 1
heeft iemand een idee wat hier aan de hand is, zelf zit ik er al ff een 1/2 uurtje op te zweten, i'm running out of options....
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 23:41 . Reden: typo's ]